Hvis du har siste versjon at firmware skal det stå v.1.0.19 marts 24 2015. Tidligere versjoner av dette kan ha problemer med at den starter og koke for tidlig, ikke lest om noen som har ditt problem pga den.
Står i displayet rett etter oppstart.Hvordan ser man det?
Står i displayet rett etter oppstart.
Jeg brygga på min Speidel 20L for første gang i helga, og det gjorde jeg ute på terrassen. Jeg har original varmekappe, men når det kokte, så viste temperaturen 96.5-97 grader.. Er dette normalt, eller har jeg problemer? Har forøvrig siste versjon av FW. Det kokte forsåvidt, og timeren begynte ikke å telle før jeg så at det faktisk kokte, men stussa på at temp viste 97 gr da det kokte.
Jeg fikk oppgradert min for en uke siden og testet med vann for 2-3 dager siden. Fortsatt så stopper den på 97c.
Ble gjort oppmerksom på dette av Bryggselv, og at det skyldes feil på kalribering av termostat. Nå må min mest sannsynlig sendes til Tyskland.
Ja... Relativt håpløst, og spesielt etter å ha vært såpass lenge på markedet. Må si der er skuffende.Virker som det har vært mye tull med denne nye speidelgenerasjonen?