Rabatter

Maltbua øker rabatten for Norbryggs medlemmer til 10 % på ingredienser (varer med matmoms). Tilbudet gjelder fortsatt både i nettbutikken og over disk.
 
Sitat fra 9. desember 2009:

"Norbrygg har gleden av å annonsere at det er inngått en rabattavtale med Vin & Bar på Lillestrøm! Det er snakk om 10 % rabatt på alle råvarer (ikke på utstyr) under fremvisning av et gyldig medlemskort i butikken.

Vin & Bar jobber med å gjøre nettbetaling mulig i forhold til rabattavtalen, og innenfor kort tid vil det også være mulig å få rabatt når man bestiller varer på nettet. Frem til da vil rabatten altså bare gjelde anskaffelse av råvarer i selve butikken. Følg med på nettsidene til Norbrygg og Vin & Bar for oppdateringer."


Noen som vet hvordan det går med arbeidet med å få på plass ordning med rabatter på råvarer som blir bestilt i nettbutikken til Vin og Bar?
Sist jeg handlet i nettbutikken var denne ordningen ikke på plass.
 
Jeg lurer også på om det er blitt noen framgang med hensyn til rabatt i nettbutikken til vin og bar?
Blir litt langt å reise for å få 10% rabatt.  ;)

Mvh
 
Jeg var innom butikken i Oslo om tirsdagen. De skal bytte leverandør av økonomisystemet. De bytter fra Mamut til Visma.
Det var vist mye rot med bl. a lagerstatusen i nettbutikken. Den kan vise null på lager i nettbutikken, selv om de har varen på lageret.
Han som jobba i butikken kunne ikke si når de vil gå over til det nye systemet, men at det er innen en kort tid.
 
Webmaster skrev:
Maltbua øker rabatten for Norbryggs medlemmer til 10 % på ingredienser (varer med matmoms). Tilbudet gjelder fortsatt både i nettbutikken og over disk.

Forsåvidt greit med rabatt.. Bestilte et par pakker gjær der 14. november, hakke sett snurten av det, sendte også en epost 18. november, ikke fått svar på den heller.
Selv om alle sier det funker dårlig å bestille der, så tenkte jeg å forsøke siden VB ikke hadde Safale us05, men var nok passe bortkastet..
 
Det går greit med utsending av varer nå. Opplys om Norbrygg-medlemskap i merknadsfeltet ved bestilling på nettet.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Gahr skrev:
Det går greit med utsending av varer nå. Opplys om Norbrygg-medlemskap i merknadsfeltet ved bestilling på nettet.
Og for oss i Bergeinsregionen så er det et fint tilbud at varene kan leveres. På Askøy kan jeg håndtere mottak og videreformidling fra Storebotn om det ikke passer med Runes kjørerute.
 
Har dere prøvd å snakke med Safiren i Sandnes angående en avtale for medlemmer?
Han som eier sjappen prøver å satse ganske godt på utstyr og råvarer fikk jeg høre, så kan være noe å hente.
Blir fort dyrt for oss på disse traktene når malten skal bestilles
 
Har brukt Safiren i Sandnes til flere forskjellige innkjøp. Han har greit utvalg, men det virker som at han baserer salget på varer som man kan bestille billigere på nettet (inkl frakt). Det kan sikkert være greit å få på plass en avtale, men den vil neppe gi bedre pris en det som finnes på nett. Jeg har ved flere kledningen tipset om billige alterntiv til det han selger, og hver gang har han tatt inn varer. Så det er ikke noe å si på service. Personlig veksler jeg mellom å bestille på nett ( billig) og kjøpe på Safiren. Mener at det er viktig å bidra til et mangfoldig
 
Hei
Ser at Petit har fått en ny nettbutikk, med flere betalingsmetoder etc. Bedre å enklere nettbutikk, men her er det et felt som ber om rabattkode. Er dette noe Norbrygg får, slik at vi kan benytte en kode, slik som hos bryggselv?
 
Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.

Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?

Erlend H.
 
erlend71 skrev:
Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.

Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?

Erlend H.


Har sendt PM til Eduard da jeg heller ikke ville poste koden uten "samtykke"
 
Frank-Andre skrev:
erlend71 skrev:
Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.

Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?

Erlend H.


Har sendt PM til Eduard da jeg heller ikke ville poste koden uten "samtykke"

Er det ikke bare å maile Ola (petit) og spørre om det er en felleskode som kan postes på forumet?
 
neslekkim skrev:
Frank-Andre skrev:
erlend71 skrev:
Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.

Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?

Erlend H.


Har sendt PM til Eduard da jeg heller ikke ville poste koden uten "samtykke"

Er det ikke bare å maile Ola (petit) og spørre om det er en felleskode som kan postes på forumet?

Jeg har sendt mail til Ola og spurt nå.
 
Når vi er inne på Rabatter. Vet man noe om vinogbar enda jobber med å gå på plass rabattfelt i nettbutikken sin?
 
Odland skrev:
Når vi er inne på Rabatter. Vet man noe om vinogbar enda jobber med å gå på plass rabattfelt i nettbutikken sin?

Nå har jo denne teksten stått på websidene til vinogbar godt over et halvår, så jeg har sluttet å bruke nettbutikken der.

OBS! På grunn av varetelling og overgang til ny nettbutikk,
kan lagerantall på noen produkter være uriktig.
 
Tilbake
Topp