Webmaster skrev:Maltbua øker rabatten for Norbryggs medlemmer til 10 % på ingredienser (varer med matmoms). Tilbudet gjelder fortsatt både i nettbutikken og over disk.
Noen som har fått noe oppdatering på denne? :ber:FrodeNor skrev:Han som jobba i butikken kunne ikke si når de vil gå over til det nye systemet, men at det er innen en kort tid.
Og for oss i Bergeinsregionen så er det et fint tilbud at varene kan leveres. På Askøy kan jeg håndtere mottak og videreformidling fra Storebotn om det ikke passer med Runes kjørerute.Gahr skrev:Det går greit med utsending av varer nå. Opplys om Norbrygg-medlemskap i merknadsfeltet ved bestilling på nettet.
erlend71 skrev:Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.
Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?
Erlend H.
Frank-Andre skrev:erlend71 skrev:Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.
Jeg anser det ikke som min oppgave å poste den tilsendte rabattkoden her (med mindre dette er et lukket forum for medlemmer?). Kanskje noen i styret følger opp dette?
Erlend H.
Har sendt PM til Eduard da jeg heller ikke ville poste koden uten "samtykke"
neslekkim skrev:Frank-Andre skrev:erlend71 skrev:Jeg handlet hos Petit i går, og skrev i kommentarfeltet at de gjerne kunne trekke fra Norbrygg-rabatten. Dette ble gjort, men fikk beskjed om å bruke en rabattkode neste gang for å få 5% rabatt.
Erlend H.
Har sendt PM til Eduard da jeg heller ikke ville poste koden uten "samtykke"
Er det ikke bare å maile Ola (petit) og spørre om det er en felleskode som kan postes på forumet?
Odland skrev:Når vi er inne på Rabatter. Vet man noe om vinogbar enda jobber med å gå på plass rabattfelt i nettbutikken sin?
OBS! På grunn av varetelling og overgang til ny nettbutikk,
kan lagerantall på noen produkter være uriktig.