Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Tilbud igjen.

 
Tilbud igjen.

Typisk.
Ventet så lenge at jeg byttet før tilbudet kom .
 
Jeg brukte denne kvoteappen sist jeg var i Sverige og den er genial. Gikk rundt på Systembolaget og registrerte hver boks og flaske jeg puttet i handlekurven.

Fikk beskjed når kvota var nådd (for to personer) og hva det ville koste med fortolling hvis jeg fortsatte å legge til mer. Det var overraskende billig å ta med noen ekstra bokser. Og går man over kvota betales det enkelt i appen med Vipps før man passerer grensa. Genialt.
 
Noen som har prøvd disse ?

Vis vedlegget 68842
Ja, de har visst en kapasitet på 3mnd mtp. oksygen. Når det er sagt fungerer de helt greit, men kanskje legg til et lite "søkke" ifbm. filteret slik at det suger øl hele tiden, (brukte en rustfri mutter) har en tendens til å vippe litt og suge Co2 men kommer tilbake med litt risting og det er ikke greit bestandig. Kjenner ikke til holdbarheten men er billig kontra Cornelius som er førstevalget, helt greit om en trenger å øke kapasiteten innimellom, og den tapper jo fra toppen og ned, positivt. Definitivt verdt pengene så langt. Tar litt større plass i kjøleskap enn Corneliusfat, greit å sjekke ut.
 
Favorittglasset her i huset - og ikke bare til porter (som vi stort sett aldri drikker:)). Det eneste minuset med dem er at de er ganske lette å knuse innenfra med litt voldsom bruk av harde oppvaskbørster. Snakker av bitre erfaringer:(.
 
Favorittglasset her i huset - og ikke bare til porter (som vi stort sett aldri drikker:)). Det eneste minuset med dem er at de er ganske lette å knuse innenfra med litt voldsom bruk av harde oppvaskbørster. Snakker av bitre erfaringer:(.
Derfor man kjøper glass fra bryggerier/serveringssteder - føler de glassene (er morsommere, og) holder lengre :)
 
Tilbake
Topp