Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Fornøyd med det ?

Easybrew

Det er akuratt det de har på Olbrygging.no jeg har kjøpt meg.
Ja jeg er fornøyd. Måtte til med 2m 3/16 id med noen overganger pr kran for å kunne servere med karboneringstrykket. Kranene henger seg litt når du ikke har tappet på en stund. men de løsner stort sett. vis ikke så er det fort gjort å demontere og skylle i litt varmt vann. 4min med skylling vil jeg tro :)
Fornøyd med det ?

Easybrew

Det er akuratt det de har på Olbrygging.no jeg har kjøpt meg.
Ja jeg er fornøyd. Måtte til med 2m 3/16 id med noen overganger pr kran for å kunne servere med karboneringstrykket. Kranene henger seg litt når du ikke har tappet på en stund. men de løsner stort sett. vis ikke så er det fort gjort å demontere og skylle i litt varmt vann. 4min med skylling vil jeg tro :)
 
Jula har kampanje på Aga gass.
Kun 29,- for å bytte inn.
149,- for ny flaske.

Tilbudet står i kundeavisen som kom nå.
Gjelder t.o.m 05.08.2015
 
Tenkte meg en tur innom Jula i dag, men hva er egentlig forskjellen på AGA og Sodastream? Bortsett fra prisen ;-)
 
Tenkte meg en tur innom Jula i dag, men hva er egentlig forskjellen på AGA og Sodastream? Bortsett fra prisen ;-)
Inneholder lik mengde gass og skal være kompatible. Har hatt begge typene og brukt de om hverandre hos meg, både til Sodastream maskin og karbonering/servering av øl vhj. overgang som passer til manometer og CO2 flasken.
 
Tenkte meg en tur innom Jula i dag, men hva er egentlig forskjellen på AGA og Sodastream? Bortsett fra prisen ;-)
Avstanden fra toppen og ned til gjengene er en liten mm kortere på den ene. Hvis pakningen er tynn, så kan det lekke. De pakningene som fulgte med min overgang virker utmerket.
 
Tilbake
Topp