Skruer og håndtak

Morn

Jeg har kjøpt rustfrie skruer, sprengskiver, knotter og muttere for montere håndtak og ben på min falske bunn. Bekymringen min er egentlig om disse elementen avgir noen form for farlige stoffer ved kontakt med vørter opptil 80 grader? Delen ble kjøpt på biltema.

Help anyone  :jaha:

Rustfritt er vel det det beste du kan bruka.  Og uansett så vil desse delane vera heller små i høve til det andre vørter har kontakt med (veggar, botn, silbotn).  Kva er f.eks. silbotnen og meskekaret laga av? 

Silbunnen har jeg kjøpt av deg og kjelen er induksjonkjele så regner med at de tåler 100 grader og vel så det, men vet ikke om det samme gjelder vanlig rustfrie stål skruer og knotter.

Trur ikkje du får noko problem som helst.  Han som har skrive boka "how to brew" - som av mange er rekna for å vera bibelen(på engelsk) - er metallurg og han har ikkje skrive noko advarsel om rustfritt såvidt eg kan sjå og det er no rekna for å vera det beste du kan bruka.      Men det er lurt å vaska alt grundig før bruk- kok gjerne alt eit par gongar.    Pass berre på å ikkje bruk klorin når du vaskar rustfritt - det er ikkje så glad i klorin.

Og eit lite tips når du skal laga hol i silbotnen: Kjøl bor med kaldt vatn når du borar eller  bruk ei olje for å kjøla ned boret..  Og bor *sakte* med eit HSS bor - farten på ei skrumaskin er nok.    Og bruk vernebriller. 

Kan heller ikke se noe problem om du holder deg til rustfritt stål. Problemene oppstår om du blander dette med mindre edelt metall. Da offres det minst edel på grunn av galvaniske spenningsforskjeller. Aluminium kan forsvinne raskt under de rette forhold og det er heller ikke spesielt sunt å få i seg. Og off topic: Aluminium skal heller ikke i oppvaskemaskinen.

Tilbake
Topp