Det oppstår noe magisk når ivrige hjemmebryggere stimer. Gjorde godt å treffe andre nerder igjen!
En stor takk til dere som bidro med dugnaden som gjorde denne kvelden mulig! Fantastisk godt jobba!
Av drikke sto høydepunktene i kø! Det var skyhøy kvalitet på det meste. Et par stouts fra To Brødre og en herlig humlesak fra Uglebrygg utmerket seg i min gane.
Vordende svigersønn var også strålende fornøyd med kvelden. Der har jeg nok noe på gang...
Håper å få klemt inn flere slike arrangement i en trang kalender!
Nå har Bygland laget en ny batch av "middelalderølet" Torkjel Austad snakket om i vinter. Kanskje det finnes i et pol nær deg? Det er en opplevelse. Løp og kjøp.
Nå har Bygland laget en ny batch av "middelalderølet" Torkjel Austad snakket om i vinter. Kanskje det finnes i et pol nær deg? Det er en opplevelse. Løp og kjøp. Vis vedlegget 73897
Pizza er jo krydra med urter - basilikum og oregano. Så det er kanskje ikke så rart. "Herbal" er et av feltene på aromakartet - sjøl om "pizza" ikke er det.
Jeg tenker egentlig ikke på krydder eller oregano når jeg tenker pizza, men kombinasjonen av en eller annen pizzabunn, tomatsaus og fyll som kan være alt mulig. Derfor litt rart å assosiere med pizza syntes jeg, men folk har forskjellig "knagger"
Nå har Bygland laget en ny batch av "middelalderølet" Torkjel Austad snakket om i vinter. Kanskje det finnes i et pol nær deg? Det er en opplevelse. Løp og kjøp. Vis vedlegget 73897
Ja, denne må jeg prøve å hanke inn et eksemplar eller to av.
Og liker jeg den ikke, så skal i det minste boksen få pynte opp hytten vår som ligger på Vasstrondi
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.