Spørsmål angående rigging og nedrigging av PF deltagernes serveringsanordninger

Bård

Norbrygg-medlem
OK her kommer det:
1. Kan jeg få strøm?
2. Er det begrensninger på hvor mye jeg kan breie meg ut?
3. Hva er takhøyden? (høyden fra gulv til tak, ikke mental innstilling)
4. kan ting stå til dagen etter? evt når må alt være ute?

Jeg tipper norbrygg-styret og resten av nm fikserne er relativt overarbeidet om dagen, så de trenger sikkert litt tid på å svare. Men bumping er jo lurt. Je

Skal si rigge scene med band og glammodeller nå Bård? Hehe, men jeg skulle mene at takhøyden er god. Lurer på samme greien jeg også. Litt vanskelig å dra med seg en hjemmesnekkra bar under armen på bussen.

John P skrev:
Skal si rigge scene med band og glammodeller nå Bård? Hehe, men jeg skulle mene at takhøyden er god. Lurer på samme greien jeg også. Litt vanskelig å dra med seg en hjemmesnekkra bar under armen på bussen.

Det skal jeg love deg! Her blir det damer med rulleskøyter og  bunnykostyme, gutter i lederhosen og med alpelur, samt et slags Pantheonformet baroverbygg med innlagt fiberoptisk belysning. Om plassen tillater det vil vi bygge en liten spa-avdeling for trette ølsmakere. ;D

Mye jobbing med forbedømmingen for tiden ja. Men jeg kan prøve å svare på spørsmålene nå.

1. Kan jeg få strøm?
Vi garanterer ikke adgang til strøm. Det kan dog hende at strøm er tilgjengelig, men da må du selv ta med godt med skjøteledning.
2. Er det begrensninger på hvor mye jeg kan breie meg ut?
Ja. Det vil være mange som deltar i PF i år, og derfor bør man ta høyde for at det ikke vil være plass til overs. Vi tar plassbruk og -inndeling på stedet under rigging kl 15-17, og vi får alltids ordnet noe innenfor rimelighetens grenser.
3. Hva er takhøyden? (høyden fra gulv til tak, ikke mental innstilling)
Begge deler er høye! ;) Hallen er høy, så her er det ingen direkte begrensning, bortsett fra taket da.
4. kan ting stå til dagen etter? evt når må alt være ute?
I prinsipp bør alt ut samme kveld, men jeg skal forhøre meg med utleieren. Slik jeg forstår det så har de et annet arrangement der dagen etter, så jeg ville ikke satset altfor hardt på at ting kan bli stående. Jeg kommer tilbake på dette punktet så snart jeg rekker å få forhørt meg.

Det blir masse med PF i år (rundt 90 brygg), så dette lover å bli tidenes hjemmebryggfest. ;D

Var borte og smugtitta litt gjennom vinduene på kanonhallen i dag. Ser ut til å være et ypperlig lokale til NM.
Nok av stikkontakter rundtomkring, så det er sikkert strøm til alle.
Lett å komme til med bil, så minimalt med bæring blir nødvendig.
Stort og flott klatrestativ rett utenfor om man føler seg leken på tampen av kvelden. Hva med en sidekonkurranse? Første mann opp etter festen vinner. Ved lik tid vil den med høyest promille vinne.  :) :)

Halla

Hvor tidlig kan man rigge? Jeg skal noe annet kl 14-17, og kunne tenke meg å begynne rigginga seinest 12 for å kunne rekke det...

Rigging er kl 15-17, mens intern smaking blant PF-deltakere og deres gjester finner sted kl 17-19. Vi har ikke lokale før kl 12, dessverre.

Erlendso skrev:
Kan ting stå til morgenen etter? Det er ihvertfall et veldig aktuelt spørsmål for min del...

Det er veldig aktuelt for oss også.

Den smakingen som er før publikum slipper inn er avhengig av om utstyret kan stå til dagen etter, da vi ikke har noen til å hente utstyret på natta.

Martin E skrev:
Eduard skrev:
Rigging er kl 15-17, mens intern smaking blant PF-deltakere og deres gjester finner sted kl 17-19. Vi har ikke lokale før kl 12, dessverre.

Men vi kan rigge fra 12?

Ved unntak vil dette være tilfellet. Jeg kommer til å sende ut en infomail ila neste uke med detaljert info, og etter at jeg har tatt en befaringsrunde til på huset. Dette ordner vi. :)

Det kan hende at det blir noe søppel og skrot etter et slikt arrangement. Er det satt av plass slik at man kan kvitte seg med ting i stedet for å drasse det med seg hjem i halv(hel?)fylla?
(Tenker å rigge en serveringsanordning som for det meste består av skrot)

Tilbake
Topp