Stc 1000+ alarm

Noen her som bruker og forstår Alarm funksjonen? Jeg får den til å virke med lyd og alt, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få skrudd av alarmen igjen. Eller kvittert den da. Den Eneste måten jeg får det til på er å gå tilbake inn i menyen og stille den tilbake på 0.0
Men dette er jo fryktelig tungvint

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
 
Vet ikke om det er funnet noe løsning på det men @msevland skrev dette i en tråd tideligere :


"SetPoint Alarm (SA)
Har egentlig ikke benyttet denne tidligere, men når jeg i dag skulle flashe en ny STC, ble jeg nysjerrig. +/- gradene under er eksempler, og du kan benytte fra +40 til -40 grader.
[ 0 ] = off
[ +5 ] = alarm dersom temp er 5 grader UTENFOR SetPoint (SP). Kan brukes dersom du er redd STC henger, eller ved heat/cool feil.
[ - 5 ] = alarm dersom temp er 5 grader INNENFOR SetPoint (SP). Kan brukes dersom du vil ha alarm når eksempelvis mesketemp nærmer seg.
Ved alarm blinker displayet mellom [SA] og [aktuell temperatur].
Jeg har ikke funnet en måte å skru av alarm på uten å måtte kutte strømmen på STC'en, eller få temperaturen innenfor / utenfor SetPoint. STC'n fungerer somnormalt i alarm-modus."
 
Jeg har ingen løsning på det enda nei.. Virker som det "enkleste" er å gå tilbake inn i menyen og skru det av der..

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
 
Tilbake
Topp