STC1000 trøbbel

Kjøpte en på Ebay og har montert den hjemme, prøvde med et varmebelte i et kjøleskap jeg har, stilte den på 20 grader og brukte kun sensoren som fulgte med STC'en. Med termometer vet jeg at kjøleskapet hadde 14 grader inni men det ble aldri noe varmere der inne, selv etter 2 timer. Forslag?
 
Da har du veldig fort en feilkobling. Foreslår bilde!

Det vanlige er at folk kobler de 2 ledningene på varmebelte inn på de 2 skruene det står heat. Dette er ikke riktig. Heat er en enpolt bryter. Gjort dette?
 
Du må få stc 1000 til å koble ut kjøleskapet. Det skal berre koble inn når stc 1000 seie det er for varmt.

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Kjøleskapet var aldri innkoblet, det var kaldere der enn 20 grader ergo er det kun varmebeltet som skal gå :) Skal se om jeg får til et bilde
 
Her sitter sensoren, den svarte, fra avsender i chinatown, inklusive varmebelte jeg har koblet til på høyre side, og på venstre hånd ser man hvor spenningen skal påkobles, bare lurer på om jeg kan ha fått en stc som ikke virker?
 

Vedlegg

  • CAM00434[1].jpg
    CAM00434[1].jpg
    94,7 KB · Sett: 150
Jeg har lest den :) leter etter noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan feilsøke denne her, for å teste om den fungerer, varmebeltet ville iallfall ikke, kanskje sensoren ikke er god :)
 
Jeg har lest den :) leter etter noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan feilsøke denne her, for å teste om den fungerer, varmebeltet ville iallfall ikke, kanskje sensoren ikke er god :)
lavmelt lalling
 
Hwr arb alt feiøfritt, liten erdafring med faiø

P.S beklager autokorrektur
 
Neida, er nok bare jeg som har klunsa det til, jeg leste kun på boksen, og ikke noe skjema ;) tok det bare for gitt at det var såpass greit da jeg så teksten på koblingene :) skal prøve å bytte maasa2k!
 
Tilbake
Topp