Surøl - Stavanger Bryggerlaug

Hadde det vært mulig med en kveld og diskutert surøl? Uformellt og ukomplisert.

Trenger ikke være mer enn få låne/leie et rom(Bryggselv kanskje) og at noen som kan dette forteller litt. Gjæring, typer, frukt, eik, tider, erfaringer generelt.

Jeg vil lære men prøv og feilmetoden funker ikke så godt på så lange øl.

Hadde det vært noe?
 
Sist redigert:
Kanskje du også har sentrumsnært lokale om folk synes Randaberg er litt utenfor allfarsvei?
Det kan man ikke se bort fra, litt avhengig av dato. Passer best med fredag/lørdag i så fall. Tenkte jeg ikke på i farten. God plass, til og med.
Skolebygg med kantine på Storhaug.
 
Randaberg er jo navlen på nord-jæren. Det er til og med den kommunen i Norge med størst tetthet av full size Snooker bord :) Og etterhvert en betydelig tetthet av hjemmebryggere. Så tiden da vi var kjent for å ha norges største tetthet av kirker og bedehus er nå forbi
 
Randaberg er jo navlen på nord-jæren. Det er til og med den kommunen i Norge med størst tetthet av full size Snooker bord :) Og etterhvert en betydelig tetthet av hjemmebryggere. Så tiden da vi var kjent for å ha norges største tetthet av kirker og bedehus er nå forbi
He he. Skal ikke krangle meg til å ha evenementet i Stavanger. Drar gjerne til den grønne landsbyen, jeg! Men muligheten er der likevel.
 
Hvor mange blir det sånn cirka? Har sitteplasser til ca 50 personer på bryggeriet. Men det burde vel holde?
 
Tilbake
Topp