Tapatalk-trøbbel

Gahr

Norbrygg-medlem
Er det flere enn meg som har problemer med å poste i vanlige tråder med Tapatalk? Etter en oppdatering av Tapatalk i går, klarer jeg ikke lenger poste innlegg. Det går fint å sende PM, men jeg får bare feilmelingen "failed to connect to forum" når jeg frsøker å poste vanlig.
 
Er forumpluginen av tapatalk oppgradert nylig? Det er gjort ganske mye oppgraderinger av systemet nylig, så jeg blir ikke overrasket om det er en feil med ny klient og gammel forumplugin.
 
Dersom det er til noe hjelp med feilsøking: Jeg hadde problemer med å poste svaret over fra vanlig webside. Kan det være generell forumhikke?
 
Har ikkje merka noko her. Har heller ikkje hatt dobbeltposting slik andre har hatt fra tapatalk. (ikkje enno får eg vel seie)
 
Har ikkje merka noko her. Har heller ikkje hatt dobbeltposting slik andre har hatt fra tapatalk. (ikkje enno får eg vel seie)
 
Men der dukka problemene opp ja.
Feilmeldingen kom på mobilen, men innlegget kom gjennom.
I tillegg kom det for første gang dobbelt.

Jaja, så tok jeg feil igjen da.........
 
Jeg får fortsatt alle svar skrevet med tapatalk opp som "nytt emne" selv om det bare er et svar på et emne jeg ikke følger.
 
Benytter meg samme tråd her siden tittelen var spot on.

Sliter helt hinsides med at Tapatalk tvangsavsluttes når jeg prøver å åpne de fleste tråder her på forumet. Tråder som inneholder bilder kan muligens forårsake dette hyppigere, men det gjelder genrellt allt. Opplevde først problemet på min gode gamle iPhone 3g for et halvår siden(japp den holder fortsatt koken), og ville glatt skylde på telefonen da den kan regnes som veteran i disse tider, men samme trøbbelet dukker også opp på ny iPad..

Jeg har et par andre forumer registrert, noen med mye bilder og video representert i trådene og der går allt smertefritt.

Er det flere som opplever dette problemet med Tapatalk?




Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Ja, tapatalk kræsjer på iPad. Jeg bruker også iPhone, der kræsjer det ikke. Andre forum fungerer fint på iPad...
 
Jeg har trøbbel med å bruke Tapatalk 4. Klarer finne forumet, men ingen tråder og innhold.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Det er noe alvorlig galt med søkefunksjonen på forumet også. Går ikke å søke med ord som inneholder æøå. I tillegg så leverer søket mest søppelresultater.

Jeg bruker Google og starter med Site:norbrygg.no...
 
Står i innstillingene til Tapatalk 4 at tapatalk api er outdated  på norbrygg.


Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2
 
Spørsmål fra en ikke-tapatalk-bruker:

"Cap'er" tapatalk forumtittelen automatisk? Ser ofte at når tapatalk-brukere svarer på en tråd vil tittelen på det spesifikke innlegget være "Sv: " (istedet for f.eks. "Sv: Tapatalk-trøbbel"). Ikke mye, men litt irriterende når man browser forsiden og ser det er nytt innlegg i et underforum (men man ser ikke hvilken tråd det gjelder, da det kun står "Sv: ")

Sånn ellers; Lykke til med tapatalk-problematikken og god helg!  :biersmile:
 
Tilbake
Topp