Teaser: Flaskekonkurranse Østfold

Skjelstad

Fylkesstyre
Da er det bare å gjøre seg klar til innsats. Vi fyrer en flaskekonkurranse med innlevering senest 7.juni.

Kan røpe at de aktuelle klassene er
- Britisk pub-øl (Klasse 4A-D, 5A, 5C og 5E
- Hveteøl (Hele klasse 7)
- IPA (Hele klasse 6)

Mer info kommer i løpet av uka. Stay tuned!
 
Sist redigert:
Som skrevet kommer det mer info i løpet av uka.

Emballasjen er uvesentlig. Bare jeg som er så konservativ at jeg skriver flaske...

Åpent for alle men det blir innleveringspunkter i Østfold.

Stay tuned...
 
Ble kjapt nysgjerrig, da jeg kun er en dag eller to unna å emballere en øl som passer inn i en klasse, og jeg putter konkurranseøl i egen emballasje :)
 
Spennende. Må man kategorisere ølet sitt inn i underklassene, altså eksempelvis IPA i 6A, 6B osv? Kan man levere 0,33?
 
Ingen bråhast for min del. Om det viser seg å passe, så stiller jeg i så fall med øl som allerede er brygget.
 
Konkurransen følger (i hovedsak) Norbryggs NM-regler.

Konkurransen er åpen for alle som har mulighet for å levere øl, det blir ingen mulighet for innsending av øl. Leveringssted blir avtalt etter registrering

Det skal leveres inn minst 1 liter i minst 2 beholdere til bedømming.
 
Sist redigert:
Nei, det gjør ikke det :) Regelen er minst 1 liter i minst 2 beholdere :)
NM-reglene er utgangspunktet, mens detaljene som er spesifisert gjelder.

Du trenger altså ikke å ha noen flasker i reserve.
 
Konkurransen er åpen for alle som har mulighet for å levere øl, det blir ingen mulighet for innsending av øl. Leveringssted blir avtalt etter registrering
Litt vanskelig å vite om man har mulighet for å levere hvis man ikke veit hvor, kanskje? :p
 
Litt vanskelig å vite om man har mulighet for å levere hvis man ikke veit hvor, kanskje? :p
Kommer mere info snart :)
Men leveringsstedene blir i Rygge (Moss) og i Fredrikstad ;)
Eksakt adresse får man ved påmelding :cool: Vi vil unngå at for mange groupies samles utenfor døreme våre ;)
 
Tilbake
Topp