Limstift for life!Gjennom noen år har man forsøkt det meste. For meg er ingenting bedre enn limstift på 100gr. papir
http://www.staples.no/til-og-fra-la...ode=WW&promoCode=460460055&find_number=116633
Avtagbare etiketter på a4-ark som passer i alle printere.
Akkurat de der Removable's sitter jo bare litt bedre enn Post-It lapper, så jeg skjønner ikke hvordan du har problemer med å fjerne de igjen?Har forsøkt de der. ble for mye styr med å fjærne igjen. Både melk og limstift er mye enklere å ha med å gjøre når etiketter skal av igjen.
Har forsøkt de der. ble for mye styr med å fjærne igjen. Både melk og limstift er mye enklere å ha med å gjøre når etiketter skal av igjen.
Har også en sånn stående til gjæring med WLP400 nå. Aprikospureen skal dumpes oppi på søndag.
Hvilken aprikospuré brukte du?Min er ferdiggjæret på flaske i morgen, og smaker overhodet ikke aprikos. Satser på at smaksbildet går seg til, 1.1 kilo aprikospuré må jo sette spor
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor mange liter?Min er ferdiggjæret på flaske i morgen, og smaker overhodet ikke aprikos. Satser på at smaksbildet går seg til, 1.1 kilo aprikospuré må jo sette spor
Hvor mange liter?
Hvilken aprikospuré brukte du?
Sildret akkurat 24 liter øl oppå 1 kilo aprikos pure fra select, tror det blir bra, flasker neste onsdag.
SG var 1.015 ned fra 1.052, estimert FG er 1.012'ish
Tipper det vil sette minimalt med spor, brukte en liter pasjonsfruktpure på 20 liter en gang, og det ble omtrent ikke merkbart.
Min har luktet friskt av sitrus og tropisk aromahumle hele veien, ingen prompelukt
WLP400 gjæren legger seg ikke til å sove, den er så ivrig at den befinner seg over ølet og må piskes ned igjen.måtte piske i gang wlp400 flere ganger da den la seg til å sove uten å ha gjort ferdig jobben.