Jepp! Og hvis man kjenner den historien og vet hva det er, så skjønner man kanskje at selv om dette ikke er Irish Red Ale, så er det ikke så langt unna...Rekursivt akronym. Kanskje inspirert av GNU?
Eller BING - Bing Is Not GoogleRekursivt akronym. Kanskje inspirert av GNU?
Flasket i helga, nå starter jobben med å få på etikkettene. Har brukt Ekstra Lett Melk, men etikettene slipper. Leser andre bruker til og med Skummet melk og det holder? Må jeg temperer melken først eller er det noe med Ekstra Lettmelk som ødelegger?
Jeg bruker eggehvite. Sitter godt. Ca ett egg pr. kasse ølFlasket i helga, nå starter jobben med å få på etikkettene. Har brukt Ekstra Lett Melk, men etikettene slipper. Leser andre bruker til og med Skummet melk og det holder? Må jeg temperer melken først eller er det noe med Ekstra Lettmelk som ødelegger?
Må vel være D-vitaminet da?
All melk skal fungere, og det er ikke fettet som gjør det.
Kan det være noe med papiret?
Bruker du for mye melk? (Det skal bare være så vidt fuktig på baksiden)
Fester du ordentlig? Tørker du bort overflødig melk?
Jeg bruker eggehvite. Sitter godt. Ca ett egg pr. kasse øl
Jeg bruker ekstra lett. Sitter som ei kule. Legger tørkepapir på en tallerken og heller melk så det blir skikkelig vått. Deretter væter jeg etikettene på det, slik man gjorde i gamle dager med en frimerkepute Funker veldig bra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes limstift klumper seg for lett. Har du forsøkt melk?Limstift
Gjennom noen år har man forsøkt det meste. For meg er ingenting bedre enn limstift på 100gr. papirJeg synes limstift klumper seg for lett. Har du forsøkt melk?