En ny etikett i Ølbjørn-serien min:
Tegningene er som alltid laget selv - ikke noe Google-tyveri her!
Har også prøvd meg på en ny etikettype.
Denne er til en belgisk trippel som jeg brygget med mine to brødre med samme hobby:
Dessverre kan ikke denne drikkes før i november
Har også prøvd meg på en ny etikettype.
Denne er til en belgisk trippel som jeg brygget med mine to brødre med samme hobby: Vis vedlegget 24644Vis vedlegget 24647
Dessverre kan ikke denne drikkes før i november
Jeg antar du mener på Belgisk trippel? OG var 1.082. Der traff jeg på oppskriften. Den skulle få FG på 1.011 , men endte på 1.002! Kanskje det er problematisk i forhold til lagringen?
Jeg antar du mener på Belgisk trippel? OG var 1.082. Der traff jeg på oppskriften. Den skulle få FG på 1.011 , men endte på 1.002! Kanskje det er problematisk i forhold til lagringen?
Min aller første øl er flasket. Det smakte såpass greit at jeg satser på etiketter. Foreløpig har jeg gått for et enkelt design som kun trenger å endre tekst for hvert nytt brygg. Så får vi se om kreativiteten tar overhånd etterhvert.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.