Jeg synes den er helt perfekt som den er,fineste etikett til nå fiks eventuelt skrivefeil så e den helt topp.
Nyeste etikett. Laget i Illustrator og InDesign. Er litt jobb å kutte etiketter som ikke har grei firkantet form, men for et øl som jeg håper vil vare et par år tenkte jeg det var verdt det.
Er veldig flott, men hva er egentlig klosterøl? Forskjell fra vanlig øl?
Mine etiketter er stort sett med skrivefeil, dysleksi er ingen grunn til ikke å lage godt øl og fine etiketteJeg synes den er helt perfekt som den er,fineste etikett til nå fiks eventuelt skrivefeil så e den helt topp.
Trappistøl eller klosterøl er vel strengt tatt øl brygget av munker eller under oppsyn av munker, der profitten går til å drive klosteret og resten går til veldedighet.
Wow! Nydelig!
Nyeste etikett. Laget i Illustrator og InDesign. Er litt jobb å kutte etiketter som ikke har grei firkantet form, men for et øl som jeg håper vil vare et par år tenkte jeg det var verdt det.
Hvis du er helt sikker på at det er greit med pirk, så kunne du kanskje endre til "århundrer" også - og månedsnavn skrives med liten forbokstav på norsk. Altså "mars". Dermed blir etiketten språklig perfekt, i tillegg til at den allerede er estetisk i toppdivisjonen.Ikke printet enda, så tusen takk for pirk!!
Da er det blitt etikett på påskeølet.
Spikersuppe heter det og er i "god tro" til den o-store høytid som snart nærmer seg [emoji48][emoji869]
Sent from my iPhone using Tapatalk