To nye etiketter... :)

Vis vedlegget 22757Vis vedlegget 22758
2 nye fra Stubban. Driver fortsatt å eksperimenterer med utseende og stil på etiketter. Tar gjerne imot kommentarer. Ris og ros...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vet om en amerikaner som er lett irritert over at folk rapper humlegranaten hans ;)
Ellers mektig fine.

Edit: ser det ikke er samme grafikk, bare kom til å tenke på hvor irritabel han er.
 
Vet om en amerikaner som er lett irritert over at folk rapper humlegranaten hans ;)
Ellers mektig fine.

Edit: ser det ikke er samme grafikk, bare kom til å tenke på hvor irritabel han er.
Er ingen grafisk designer, og viste at det var en humlegranat jeg ville ha, grunnet bakgrunn med granater i lomma. Knabbet en jeg fant, og fikset litt på den. Kommer aldri til å bli brukt i komersiell bruk. En sur amerikaner er vell ikke så ille;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vis vedlegget 22757Vis vedlegget 22758
2 nye fra Stubban. Driver fortsatt å eksperimenterer med utseende og stil på etiketter. Tar gjerne imot kommentarer. Ris og ros...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Begge stilige! Synes den siste var mest elegant. Stilig med gråtoner og geometrien som går igjen fra fjellene og inn i logoen. Men synes byggstråa må med der også. Øl er tross alt mer malt enn humle ;-)
 
Prøver å finne ut hvilket program dere bruker og finnes det noen god "lage øletiketter for dummies" beskrivelse?
 
Ja, og for å være ærlig så skjønte jeg ikke en dritt av det programmet :( Sitter nå på youtube og prøver å lære litt design i GIMP.
 
Merkelig. Når jeg fikk det til, får du det også. Hvis du vil.
Kan rett og slett ikke begripe at noen i alderen mellom 3 og 60 år kan mindre om data enn meg.
 
Kjør den "saklige" stilen som Ringnes gjør på Polaris-ølene. Da kommer du langt med tabellfunksjonen i Open Office:) ( - eller Word, hvis du hører til overklassen). Den bruker jeg. Siden jeg er over 60, vil jeg gjerne at Forvirret tror meg på at jeg antakelig kan mindre data enn ham - men dette klarer jeg fint:p.
 
Er ingen grafisk designer, og viste at det var en humlegranat jeg ville ha, grunnet bakgrunn med granater i lomma. Knabbet en jeg fant, og fikset litt på den. Kommer aldri til å bli brukt i komersiell bruk. En sur amerikaner er vell ikke så ille;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Amerikanere kan bli skikkelige sure. Fikk engang en tjukk konvolutt ifra et US advokatfirma som krevde noen få mill i dollars plus at jeg skulle møte i US rettsak da de mente jeg brukte et av deres bilder på websiden min
 
348qbk8.jpg
25txpua.jpg
f4gs51.jpg
k3n9r9.jpg
 
Tilbake
Topp