Akkurat samme oppskrift som Romsdalsmesterskapet på typeriktighet, bare tilsatt oppelsinskall, blir artig å prøve! Er forøvrig oppskriften til Nøgne Ø IPA
Er det tørkede appelsinskall, eller har du raspet / høvlet ferske appelsiner? ... og hvor mye?
Tenkte jeg skulle leke meg litt med kommende IPA hvor jeg tar ut 5L (av 25L) i en egen liten gjæringskanne og eksperimentere med tilsetninger...
Er det tørkede appelsinskall, eller har du raspet / høvlet ferske appelsiner? ... og hvor mye?
Tenkte jeg skulle leke meg litt med kommende IPA hvor jeg tar ut 5L (av 25L) i en egen liten gjæringskanne og eksperimentere med tilsetninger...
Nyeste etikett. Laget i Illustrator og InDesign. Er litt jobb å kutte etiketter som ikke har grei firkantet form, men for et øl som jeg håper vil vare et par år tenkte jeg det var verdt det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.