To nye etiketter... :)

38zXEUL.png


Nyeste etikett. Laget i Illustrator og InDesign. Er litt jobb å kutte etiketter som ikke har grei firkantet form, men for et øl som jeg håper vil vare et par år tenkte jeg det var verdt det.
Jeg synes den er helt perfekt som den er,fineste etikett til nå :) fiks eventuelt skrivefeil så e den helt topp.
 
Er veldig flott, men hva er egentlig klosterøl? Forskjell fra vanlig øl?

Trappistøl eller klosterøl er vel strengt tatt øl brygget av munker eller under oppsyn av munker, der profitten går til å drive klosteret og resten går til veldedighet. Jeg kalte den dette da den er brygget etter tilnærmet oppskrift som trappistbryggerier i Belgia:)
 
Trappistøl eller klosterøl er vel strengt tatt øl brygget av munker eller under oppsyn av munker, der profitten går til å drive klosteret og resten går til veldedighet.

Det er vel bare Trappistøl som har krav om det du skriver her. Klosterøl er øl i samme stil, men uten de kravene om at munker skal brygge osv.
Så du har ditt på det tørre.
 
Printeren takket nylig for seg så det ser mørkt ut for øletikettene mine framover.
Føler jeg ikke kan ta meg råd til en ny laserprinter som kun skal brukes til å printe øletiketter for min egen nytelse :D
 
Ikke printet enda, så tusen takk for pirk!!
Hvis du er helt sikker på at det er greit med pirk, så kunne du kanskje endre til "århundrer" også - og månedsnavn skrives med liten forbokstav på norsk. Altså "mars". Dermed blir etiketten språklig perfekt, i tillegg til at den allerede er estetisk i toppdivisjonen.
 
Tilbake
Topp