Hærlig navn på bryggeriet.Oi, blir rent imponert av etikettene her inne. Ser jo profesjonelt ut! Selv er jeg mer på idéstadiet foreløpig.
Tips til hvordan jeg overfører en sketsj til PC mottas med takk
Er det noen som tar imot bestilling på å lage en etikett? Jeg kan forsåvidt kanskje være en vanskelig "gratis"-kunde..
Brygget et øl for to års tid siden med en del kompiser, alle hadde gledet seg med stor ståhei til å smake det men dessverre så gikk det skikkelig lekk i en kobling på fatet og alt ølet havnet på gulvet, så jeg vil gjøre godt igjen og krydre flaska med etiketter, men kjenner jeg ikke orker å få tak i redigeringsprogram og dille og så skrive ut feil størrelse førti ganger..
Byttes mot øl.
Krem. Takker.Vis vedlegget 27667 Prøv dette gratisprogramet,kan nesten ikke bli enklere
Appen Over på mobilen er enkel og glimrende, legger tekst på bilde. Ellers kan du jo betale 5 dollar for å få noen til å gjøre det for deg https://www.fiverr.com/gigs/beerEr det noen som tar imot bestilling på å lage en etikett? Jeg kan forsåvidt kanskje være en vanskelig "gratis"-kunde..
Brygget et øl for to års tid siden med en del kompiser, alle hadde gledet seg med stor ståhei til å smake det men dessverre så gikk det skikkelig lekk i en kobling på fatet og alt ølet havnet på gulvet, så jeg vil gjøre godt igjen og krydre flaska med etiketter, men kjenner jeg ikke orker å få tak i redigeringsprogram og dille og så skrive ut feil størrelse førti ganger..
Byttes mot øl.
Hva er målene for en etikett som skal gå helt rundt? Funker det å skrive x ganger x cm i PS? Drit i at noen flasker er noen mm bredere enn andre, men sånn ca?