To nye etiketter... :)

Leker meg med nye etiketter. Er ikke akkurat en ekspert på design. Har laget min egen font og funnet et bilde som jeg vil bruke som bakgrunn. Så legger jeg et fargefilter på slik at det blir litt variasjon.
 

Vedlegg

  • Etiketter ny.001.jpeg
    Etiketter ny.001.jpeg
    730,9 KB · Sett: 176
  • Etiketter 2.001.jpeg
    Etiketter 2.001.jpeg
    721,6 KB · Sett: 176
  • Etiketter3.001.jpeg
    Etiketter3.001.jpeg
    633,4 KB · Sett: 173
  • Etiketter4.001.jpeg
    Etiketter4.001.jpeg
    614,3 KB · Sett: 169
Har laga meg bryggerom, bryggeri navn er på plass "Aust om bekkjen nabobrygeri" prøver å få logo på kasser, litt utfordrende, men skal få det til.
Prøver å finne en etikett som kan funke som mal for alle øl.
Orker ikketa grafisk designutdannelse for å brygge øl, og kjøper definetivt ikke mac, så det ble en sånn skriv tekst, put inn bilde her, løsning.
aob logo 2.jpg
AOB stut.jpg
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Oi, blir rent imponert av etikettene her inne. Ser jo profesjonelt ut! Selv er jeg mer på idéstadiet foreløpig.
Tips til hvordan jeg overfører en sketsj til PC mottas med takk
 

Vedlegg

  • IMG_2594.JPG
    IMG_2594.JPG
    112,5 KB · Sett: 182
Jeg er ikke noen grafisk designer, så mine er enkle etiketter i litt sånn vintage hipsterånd. (unnskyld på forhånd til alle hipstere som synes vintage blir for mainstream)
 
Er det noen som tar imot bestilling på å lage en etikett? Jeg kan forsåvidt kanskje være en vanskelig "gratis"-kunde..

Brygget et øl for to års tid siden med en del kompiser, alle hadde gledet seg med stor ståhei til å smake det men dessverre så gikk det skikkelig lekk i en kobling på fatet og alt ølet havnet på gulvet, så jeg vil gjøre godt igjen og krydre flaska med etiketter, men kjenner jeg ikke orker å få tak i redigeringsprogram og dille og så skrive ut feil størrelse førti ganger..

Byttes mot øl.
 
image.jpg Prøv dette gratisprogramet,kan nesten ikke bli enklere


Er det noen som tar imot bestilling på å lage en etikett? Jeg kan forsåvidt kanskje være en vanskelig "gratis"-kunde..

Brygget et øl for to års tid siden med en del kompiser, alle hadde gledet seg med stor ståhei til å smake det men dessverre så gikk det skikkelig lekk i en kobling på fatet og alt ølet havnet på gulvet, så jeg vil gjøre godt igjen og krydre flaska med etiketter, men kjenner jeg ikke orker å få tak i redigeringsprogram og dille og så skrive ut feil størrelse førti ganger..

Byttes mot øl.
 
Er det noen som tar imot bestilling på å lage en etikett? Jeg kan forsåvidt kanskje være en vanskelig "gratis"-kunde..

Brygget et øl for to års tid siden med en del kompiser, alle hadde gledet seg med stor ståhei til å smake det men dessverre så gikk det skikkelig lekk i en kobling på fatet og alt ølet havnet på gulvet, så jeg vil gjøre godt igjen og krydre flaska med etiketter, men kjenner jeg ikke orker å få tak i redigeringsprogram og dille og så skrive ut feil størrelse førti ganger..

Byttes mot øl.
Appen Over på mobilen er enkel og glimrende, legger tekst på bilde. Ellers kan du jo betale 5 dollar for å få noen til å gjøre det for deg https://www.fiverr.com/gigs/beer


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva er målene for en etikett som skal gå helt rundt? Funker det å skrive x ganger x cm i PS? Drit i at noen flasker er noen mm bredere enn andre, men sånn ca?
 
Hva er målene for en etikett som skal gå helt rundt? Funker det å skrive x ganger x cm i PS? Drit i at noen flasker er noen mm bredere enn andre, men sånn ca?

For en bjørnunge er målene 8 cm høyde og 20 cm lengde (omkrets).
Prøvde å laste opp en PS-mal, men det får jeg tydeligvis ikke lov til...
 
Noen 0.33 ølflasker er under 6 cm i diameter, mens andre er mer, f.eks 7.5cm i diameter. Derfor kan omkretsen variere mellom 18.5 cm (og sikkert mindre) og 23.6cm (og sikkert mer).

Det er overraskende stor variasjon. F.eks. er har enkelte belgiske ølflasker et lavere område for etiketter enn norske "bjørnunger". Bare såvidt jeg fikk plass til mine "one size fits all"-etiketter i høyden.
 
Tilbake
Topp