To nye etiketter... :)

a13f65b77117d0ae2c1f37892eeaa85f.jpg

Glem SMaSH. La meg i stedet by på en SLaSH IPA!

2f92eae1b3d1124548a6b3ae2832916a.jpg

c3b853e8530929402ea6ac9ab19694f7.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sist redigert:
Hehe, morsomt. Hadde vel vært rom for litt av hvert av substanser i denne. Men han har vel blitt mer nykter de siste årene, kanskje.

Han har visstnok vært nykter en ti års tid, etter at hjertet tok kvelden og han måtte få operert inn pacemaker som 35-åring, på grunn av massiv bruk av alkohol og narkotika...

Så han får nok aldri smakt SLaSH IPA :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan jeg spørre hva du printer på(papir og printer) Holmen?
Og om du har et bilde når de er på flaskene?

Winter is coming burde ha strekt ut det støyete utover hele bakgrunnen. I steden for den abrupte grensen.

Sånn. Fått påpekt hva som skjærer i øynene mine :)
Er denne bedre? Klarte ikke å fortsette uniform "støy", så jeg trakk heller den jevne bakgrunnen overalt.

Coalroad9_Winter_Is_Coming03.png

Er denne bedre? Klarte ikke å fortsette uniform "støy", så jeg trakk heller den jevne bakgrunnen overalt.

Vis vedlegget 27167
Definitivt. Ser mer ryddig ut. At du ikke har en kant som ikke er en del av motivet. Men, nå er jeg sikkert kjip. Hadde du fått til støyen over hele bildet så ville jeg plukket den etiketten over den rene.

Definitivt. Ser mer ryddig ut. At du ikke har en kant som ikke er en del av motivet. Men, nå er jeg sikkert kjip. Hadde du fått til støyen over hele bildet så ville jeg plukket den etiketten over den rene.
Ser den. Takk for tilbakemeldingen. Oppsiden her er at ølet smakte uhyre lovende ved flasking. Jeg tror jeg har noe å glede meg til her. :)

Tilbake
Topp