Hehe, morsomt. Hadde vel vært rom for litt av hvert av substanser i denne. Men han har vel blitt mer nykter de siste årene, kanskje.
Glem SMaSH. La meg i stedet by på en SLaSH IPA!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe, morsomt. Hadde vel vært rom for litt av hvert av substanser i denne. Men han har vel blitt mer nykter de siste årene, kanskje.
Det går greit å lese tidlig på kvelden, den minste skriften er 7. pkt.
Lesbarhet avhenger også av font-typeVanlig papiravis er 8 pkt.
Lesbarhet avhenger også av font-type
Men glemte å si.. Snasne etiketter, det skal du ha selv om du er en tjuv...
Definitivt. Ser mer ryddig ut. At du ikke har en kant som ikke er en del av motivet. Men, nå er jeg sikkert kjip. Hadde du fått til støyen over hele bildet så ville jeg plukket den etiketten over den rene.Er denne bedre? Klarte ikke å fortsette uniform "støy", så jeg trakk heller den jevne bakgrunnen overalt.
Vis vedlegget 27167
Ser den. Takk for tilbakemeldingen. Oppsiden her er at ølet smakte uhyre lovende ved flasking. Jeg tror jeg har noe å glede meg til her.Definitivt. Ser mer ryddig ut. At du ikke har en kant som ikke er en del av motivet. Men, nå er jeg sikkert kjip. Hadde du fått til støyen over hele bildet så ville jeg plukket den etiketten over den rene.
Å bli plagiert er jo den ultimate smigerVil jo bare si at vi andre kan stjele dem og editere dem uten dårlig samvittighet
«Steal from the best!» sa Francis Ford Coppola.Å bli plagiert er jo den ultimate smiger