To nye etiketter... :)

:D Det er vel egentlig ikke så lett å lage løl med 0,514% alkohol, som samtidig smaker godt? Mener jeg leste om det ett sted her inne eller på homebrewer... :) Den Brown Alen var etter oppskrift fra BierMuncher på homebrewer, Aberdeen Ale heter den.
BrewDog Nanny State har vel 0,5% og er god. Men vet ikke om den er lett å brygge :)
 
Jeg drister meg til å dele jeg også...
3e5c055a417e1b7d2a9ab148806d4906.jpg
b5c7b16eb78d50625f0b01fb6010502f.jpg
816168e69d340f40ebcd1e8b7afaddb9.jpg
b155964445c1c18bfb45315485d7988f.jpg
74b893ca298b4fd0be96cb2529102ef0.jpg
 
Er det en Ulv jeg ser der... bondelaget raider nok bryggeriet vil jeg tro... Om ikke bøndene kan ta vare på ulvene sine så synest jeg det er både rett og rimelig att sauene får spise fra blomsterkassene på frogner..just my 5 cent..
Nei vent litt... var det omvent... uff ble mye å tneke på nå... skyt alt
 
Er det en Ulv jeg ser der... bondelaget raider nok bryggeriet vil jeg tro... Om ikke bøndene kan ta vare på ulvene sine så synest jeg det er både rett og rimelig att sauene får spise fra blomsterkassene på frogner..just my 5 cent..
Nei vent litt... var det omvent... uff ble mye å tneke på nå... skyt alt
Det er en veldig raggete hund. ;)
 
Takk! :) Det var jo ment som en referanse til bryggeriet, men det hadde jo kanskje vært like morsomt å skrevet det som navnene på figurene.

hehe - jeg ble veldig i villrede. Jeg tror jeg lander på at det best som det står; da blir det et spill på både tegneserien og bryggeriet. Men da jeg skrev posten min lå jeg under for den vanlige lektor-reaksjonen: Hei, det der er jo feil! Fram med rødblyanten:oops:.
 
@erikraude inngår i et system som er like innfløkt og motsetningsfylt som en norsk grønn-blå-veldigblå regjering, med utallige departementer, direktorater og underavdelinger. Heldigvis har designavdelingen åpenbart ignorert instruksene fra navnekomiteen:p!
Finn, da. Du ser vel hvilken planet som er i bakgrunnen? Som hunden uler mot? Eller var ikke astronomi en del av din fagkrets? :p
 
Tilbake
Topp