Mulig jeg hadde hatt ett helt annet bilde her. Medbryggeren min for et par år siden hadde hvertfall hatt detEndelig kom Brunøyet seg på flaske.
Vis vedlegget 34997
Det var flere alternativer oppe til vurdering. Designavdelinga gikk for den med Uranus i bakgrunnen.Mulig jeg hadde hatt ett helt annet bilde her. Medbryggeren min for et par år siden hadde hvertfall hatt det
Det er en veldig raggete hund.Er det en Ulv jeg ser der... bondelaget raider nok bryggeriet vil jeg tro... Om ikke bøndene kan ta vare på ulvene sine så synest jeg det er både rett og rimelig att sauene får spise fra blomsterkassene på frogner..just my 5 cent..
Nei vent litt... var det omvent... uff ble mye å tneke på nå... skyt alt
første utkast til mine etiketter, batch # og ingrediensliste er bare kladd
![]()
Takk for den!Reint og fint design! Hyggelig med øl uten dødningeskaller på.
Korrektur: Flaskekarbonert, ikke Flaskarbonert.
Nytt år, nye brygg. Her er noen av de siste fra Holmentoppen bryggerhus:
Vis vedlegget 35045 Vis vedlegget 35046 Vis vedlegget 35047
Mulig jeg hadde hatt ett helt annet bilde her. Medbryggeren min for et par år siden hadde hvertfall hatt det
Takk!Innmari fine!
Korrektur? Dupont & Dupont skal vel være Dupond & Dupont? Eller er det med vilje?
Takk!Det var jo ment som en referanse til bryggeriet, men det hadde jo kanskje vært like morsomt å skrevet det som navnene på figurene.
Finn, da. Du ser vel hvilken planet som er i bakgrunnen? Som hunden uler mot? Eller var ikke astronomi en del av din fagkrets?@erikraude inngår i et system som er like innfløkt og motsetningsfylt som en norsk grønn-blå-veldigblå regjering, med utallige departementer, direktorater og underavdelinger. Heldigvis har designavdelingen åpenbart ignorert instruksene fra navnekomiteen!
Finn, da. Du ser vel hvilken planet som er i bakgrunnen? Som hunden uler mot? Eller var ikke astronomi en del av din fagkrets?![]()