Jeg hadde tenkt til å bare kopiere @Stig Aa. sine etiketter til hjemmebruk siden jeg syns de var så fine, men endte opp med noe litt annet. Det ligner litt, men er ikke ren kopi
Sitter og diller rundt med etiketter i kveld, tanken er å ha ett eget navn og etikettdesign til brygg jeg lager selv.
Så får lauget ha sitt eget design.
Tar gjerne i mot ris&ros... om navnet er tatt så får jeg bare si oooops og skifte, men er ikke enkelt å holde styr på alle hjemmebryggerene i Norge!
Brukt noen timer på å finne ett passende navn til solobryggene, skal jo likes av både unge og gamle
Tilslutt så kom det som lyn fra klar himmel!
Reinsdyret er der kun pga at det er en juleøl, kommer til å bytte den ut med en geitebukk ved senere brygg, og rullere på farger etc.
Når jeg endelig har slått meg til ro med mine etiketter og er sånn greit fornøyd, så kommer disse... Da ser jeg at jeg har et stykke igjen. Veldig fine og profesjonelle etiketter! Utrolige bra Anders.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.