To nye etiketter... :)

Jeg hadde tenkt til å bare kopiere @Stig Aa. sine etiketter til hjemmebruk siden jeg syns de var så fine, men endte opp med noe litt annet. Det ligner litt, men er ikke ren kopi :)

etikett.png
 
Sitter og diller rundt med etiketter i kveld, tanken er å ha ett eget navn og etikettdesign til brygg jeg lager selv.
Så får lauget ha sitt eget design.

Tar gjerne i mot ris&ros... om navnet er tatt så får jeg bare si oooops og skifte, men er ikke enkelt å holde styr på alle hjemmebryggerene i Norge!
Brukt noen timer på å finne ett passende navn til solobryggene, skal jo likes av både unge og gamle :)
Tilslutt så kom det som lyn fra klar himmel!

Reinsdyret er der kun pga at det er en juleøl, kommer til å bytte den ut med en geitebukk ved senere brygg, og rullere på farger etc.


BRYGG_001.jpg
 
2014-09-01%2015.jpg

Bestemte meg for å kjøre nytt etikettdesign for høstsesongen

Når jeg endelig har slått meg til ro med mine etiketter og er sånn greit fornøyd, så kommer disse... Da ser jeg at jeg har et stykke igjen. Veldig fine og profesjonelle etiketter! Utrolige bra Anders.
 
Er ganske ny i redigeringsfaget men har da fått lagd noen etiketter. Tips til forbedringer mottas med stor takknemlighet.
 

Vedlegg

  • braskOgbram.jpg
    braskOgbram.jpg
    227,9 KB · Sett: 159
  • ledgeetikett4.jpg
    ledgeetikett4.jpg
    198,1 KB · Sett: 150
  • closeenoughetikett.jpg
    closeenoughetikett.jpg
    271,1 KB · Sett: 152
Kom jo på i etterkant at det skulle være Yule Ale, men nå får det bare være!
 

Vedlegg

  • IMG_1406.jpg
    IMG_1406.jpg
    159,1 KB · Sett: 131
Tilbake
Topp