To nye etiketter... :)

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke kan laste opp ett bilde som er på 0,8mb , 700x394 pix, jpeg format ?

Den begynner å laste opp en bit ca 20% før den stopper opp og kommer med en svært lite informativ feilmelding som sier:

Følgende feil oppsto
Det skjedde ett problem ved opplasting
 
kan jo laste opp et annet sted, og linke
jeg bruker greenshot, som kan laste opp på imgur med et tastetrykk mens link kommer automatisk inn i cliboard
 
darkaletest.jpg


Google og svært begrensede datakunnskaper...

@RETBergen - Takker. Ser ut som det gjorde susen.
 
Jeg gjør det enkelt. Med ca 5o flasker fra hver brygging så er det greit å vite hva som er hva :)
Har kjøpt Herma 5074 ettiketter på staples. Litt små, men det er 21 stk per ark og fungerer fint for merking av flasker for eget bruk og er helt greie for å gi bort. De er "repositionable" så de er veldig enkle å fjerne uten at det er noen limrester. Herma har en helt ok editor på nett som man kan designe etikett, og laste ned pdf som man kan printe.

DSC_0183.JPG

DSC_0182.JPG

DSC_0181.JPG


Fungerer fint med blekkprinter. Blekket renner selvfølgelig noe om de blir våte.
Jeg bare går på herma sin editor og endrer tekst til hvert brygg. Relativt billig og enkelt for å merke flasker.
Man kan jo designe litt bedre enn det jeg har gjort ;)

Jeg printer som regel 2 A4 ark med etiketter. Resten av flaskene merker jeg med små runde etiketter som jeg skriver med kulepenn på.

DSC_0184.JPG
 
@Rydin , enkelt og greit - og MYE bedre enn å ikke ha labels! Skulle ønske det fantes hakket større av denne typen, eksempelvis med 4 etiketter per ark :)
 
Hvis jeg ikke tar feil så er disse runde små og passer på korkene.( kan hende det var et annet merke)

Finnes et eget program som jeg ikke finner nå som kan printe på disse små runde og som passer på flaskene.greit for å merke med en liten logo, evt type og bryggdato. Klistrer det på toppa på nokre av flaskene i kassene og da vet en at alle i kassen er det samme( hvis en kun merker noen få så bør disse stå igjen til slutt) . Fordelen hvos en har noen kasser med diverse så ser en ned engang hva som er i kassen uten å ta opp flasker fra kassen.

Easybrew
 
De runde jeg har er 30mm. Litt for store for korker.
De finnes også i 20mm, men staples butikken jeg var i hadde ikke de.
Det går fint å printe på disse også. Kan bruke editoren til herma.
 
Tilbake
Topp