To nye etiketter... :)

Finner det meste på nett, men gjør som regel litt om på bildene eller tilfører noen elementer. I dette tilfeller så er mye tatt bort og logo satt inn i kaffekoppen. Han fikk også ei ølflaske i handa med Dunst logo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Meget igjennomført :)
 
Takker. Du finner mange bra etiketter i denne tråden og på FB gruppa som heter øletiketter.
Mye bra juleøl å se for tiden :D
 
Her er min julegave-serie. Tror kanskje jeg har sjålet ideen fra noen her på forumet, i så fall takk til vedkommende. Takk til dunst for tips om 6pack-papp på polet. Også bra å se flere bydelsnanobryggerier fra Drammen her. God Jul!
sirtoby.png admiral.png james.png missophie.png pomeroy.png winterbottom.png
 
Sist redigert:
ImageUploadedByTapatalk1450689990.397579.jpgImageUploadedByTapatalk1450690004.248843.jpgImageUploadedByTapatalk1450690017.014539.jpgImageUploadedByTapatalk1450690036.783980.jpg

Her er et lite utvalg fra Stubban Nanobryggeri i Trondheim.
Veldig inspirerende å se alle flotte etikettene som blir laget i det ganske land!
Mange kreative sjeler her!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Flotte etiketter, men som sagt så må du passe deg for KÖLSCH politiet,

Kölsch is a "Controlled Substance"
The Kölsch is one of the few beers styles nowadays with a regional appellation similar to an appellation d'origine contrôllée in wine. The Kölsch appellation is recognized by the German government, which means that only about two dozen brewers located in Cologne and its immediate vicinity may legally call their beers Kölsch
 
Ja, så du nevnte det rett før jeg postet her:p jeg føler meg litt rebelsk i dag, og satser på at ikke Interpol, avdeling kölsch, dukker opp på døren. Får drikke det opp så fort som mulig


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Begynner å lure altså, har dette med navn så mye å si når det vi lager ikke akkurat er kommersielt? Kan vi virkelig bli siktet for navnbruk på etikett i hjemmet?
 
Nei, det kan vi nok ikke. Vi kan lage både Kölsch, Cognac og Champagne om vi vil, bare vi holder det innenfor hjemmets fire vegger...
 
Får slenge ut mine to siste kreasjoner!

Jessheim Pale ale etiketten er et bilde fra et lokalt badevann på Jessheim og inspirasjon er tatt fra Sierra Nevada Pale Ale etiketten.

Kronenbourg etiketten er min første som går rundt hele flasken og 1664 som står på originalen er byttet ut med 2066 som er postnummeret der jeg bor og brygger!


Tilbakemeldinger, både positive og negative er alltid veldig velkomne! :)
 

Vedlegg

  • Kronenbourg2.jpg
    Kronenbourg2.jpg
    201,3 KB · Sett: 152
  • Sierra nevada pale ale.jpg
    Sierra nevada pale ale.jpg
    322,7 KB · Sett: 156
Tilbake
Topp