Tråden for dumme spørsmål.

Er det noe som irriterer meg grenseløst med brewfather så er det den pipingen. Jeg er av typen som har "litt flere" faner oppe enn gjennomsnittet. Ender gjerne opp med å ha faner oppe der andre ville bokmerket de. Ser jeg en oppskrift jeg har lyst til å studere eller brygge senere lar jeg den stå oppe.

Det vil si at på en bryggedag når et sted i bryggingen er ferdig - så er det bare å mute PCen, den piper 14 ganger på hvert steg. Helt umulig å forholde seg til.

brewfather app problemer.
Får stadig vekk denne alarmen uten att den følger noe på brygging. Nok bare att jeg åpner brewfather app så kommer den etter litt med en pipete alarm. Forsøkte få hjelp via deres egen suport men det hjalp ikke meg da jeg ikke finner det han snakker om. Har appen både på mobilen og via nettsiden. Anyone ?

Regarding the beeping "mash finished" alert, it's likely coming from an active Brew Tracker or notifications:
  • Open your recipe and check if a Brew Tracker is running. Turn it off using the power icon, or disable the sound via the volume icon. [1]
  • You can also disable notifications globally under Settings → Notifications → Enable Notifications. [2]
  • If you connected a brewing device via Bluetooth/integration, remove it under Settings → Integration → Connected Apps to stop external triggers. [3
Hvordan ser det ut når du trykker på ‘Brygg’? Har du et aktivt brygg?

IMG_0798.png

Er det noe som irriterer meg grenseløst med brewfather så er det den pipingen.
Helt enig, den lyden er alt for høy og ubehagelig. Og den er ikke mulig å slå av eller dempe uten å slå av alt av varslinger.

Lyden på pc kan selvsagt dempes, men jeg bruker den til å spille musikk, podcast eller streame noe på bryggedagen, så det er heller ikke aktuelt.

Problemet er at den lyden dukker opp på alle brewfather tabs, ikke bare de som er aktive med bryggingen. Dvs hvis du har en oppskrift oppe i en tab så plinger den tabben også, plutselig.

Problemet er at den lyden dukker opp på alle brewfather tabs, ikke bare de som er aktive med bryggingen. Dvs hvis du har en oppskrift oppe i en tab så plinger den tabben også, plutselig.
Ser ut for at du allerede har beskrevet dette som ‘ditt’ problem :)

Tilbake
Topp