Vekt 0-30kg

www.naturogfritid.no selger de samme vektene (My Weigh Ultraship75) her i landet.

Edit:
Sjekket pris på nettstedet:
595 kr    750193 My Weigh Ultraship75
120 kr    Ca kost Frakt
715 kr    Total kost

oeng skrev:
www.naturogfritid.no selger de samme vektene (My Weigh Ultraship75) her i landet.

Edit:
Sjekket pris på nettstedet:
595 kr    750193 My Weigh Ultraship75
120 kr    Ca kost Frakt
715 kr    Total kost
Jeg har kjøpt en sånn en og er veldig fornøyd. Vekta har jeg stående på gulvet, og displayet har jeg på bordet foran meg. Den er batteridrevet (vanlige lommelyktbatterier), men kan koples til nettet med adapter. Det følger ikke med, men koster kr 100 ekstra. Det så desverre ikke jeg når jeg bestilte min.

Bryggebryggeren

Mmm, enda et godt tips! De har forsåvidt JShip-vektene på Natur og Fritid også, men til ca. 1300,- (og 50g presisjon), så foreløpig ser det ut som My Weigh Ultraship75 er mest aktuell.

Hvor stabil/solid er den i forhold til å veie gassflasker, corneliusfat og gjæringskar?
Og, kan displayet settes et stykke unna på denne modellen også?
Trenger man AC-adapteren, den kan vel ikke sluke så mye strøm?

Lars skrev:
Mmm,
My Weigh Ultraship75 er mest aktuell.

Hvor stabil/solid er den i forhold til å veie gassflasker, Corneliusfat og gjæringskar?
Og, kan displayet settes et stykke unna på denne modellen også?
Trenger man AC-adapteren, den kan vel ikke sluke så mye strøm?

Strengt tatt er det My Weighy Ultraship35 jeg har, men vektene ser kliss like ut bortsett fra skalaen.
Selve veieplattformen er på 20 ganger 16,5 cm. Når jeg veier opp malt plasserer jeg gjæringskaret (30 eller 60 liters) oppå plattformen. Det blir stabilt nok for meg. Veier også opp (halvfulle) sekker ved å plassere dem i det store gjæringskaret.

Displayet er festet med ledning som kan dras ut til et par meters lengde på samme måte som en gammeldags snodd telefonledning. Selve utførelsen av vekten virker litt "billig". Men det er den jo også. Svart hard plast gir ikke samme solide inntrykk som stål. Men elektronikke er sikkert like bra.

Hvor lenge batteriene varer vet jeg ikke. Har bare hatt vekten et halvt år. Den skrur seg av automatisk etter et par minutter.

-og hvis du lurte: Ja, jeg bruker vekta til ulovlig kjøp og salg.

Bryggebryggeren

Harald skrev:
Selve utførelsen av vekten virker litt "billig". Men det er den jo også. Svart hard plast gir ikke samme solide inntrykk som stål.

Hvis man vil pimpe den opp kan man kan kjøpe tilhørende rustfri topp som ekstrautstyr i USA (billig ca 5 $). Kan være at de selger det i Norge også?
http://www.oldwillknottscales.com/my-weigh-ultraship75.aspx

Tilbake
Topp