Jeg tror det du henger deg opp i er den derre "eeh"-inga. Det er en greie som ikke har noe med dialekt å gjøre og er så vidt jeg veit ganske utbredt. Hadde kanskje passet bedre å ta opp fenomenet på en generell måte i språkstrid-tråden.Jeg mobber ingen og har respekt for dialekter, samt at jeg finner de interessante. Jeg lurte rett og slett på om dette var vanlig Trondheimsdialekt. (jeg skrev trønder, det ble feil).
Jeg tror det du henger deg opp i er den derre "eeh"-inga. Det er en greie som ikke har noe med dialekt å gjøre og er så vidt jeg veit ganske utbredt. Hadde kanskje passet bedre å ta opp fenomenet på en generell måte i språkstrid-tråden.
Jeg mobber ingen og har respekt for dialekter, samt at jeg finner de interessante. Jeg lurte rett og slett på om dette var vanlig Trondheimsdialekt. (jeg skrev trønder, det ble feil).
Ups... Jeg sender en haste-fax til EDB-avdelingen!Dukker ikke opp i iTunes
Dukker ikke opp i iTunes
Ups... Jeg sender en haste-fax til EDB-avdelingen!
EDB-avdelingen er på saken, og prøver å få alt på stell i løpet av kvelden.Ikke i Podcast Republic (Android) heller..
Hvorfor ikke telex? Akers mic har den på vinyl Laste ned en mp3-fil er kanskje litt 90-tall, men funker egentlig ganske greit. Var forresten ikke klar over at det skjer kule ting på Aas.Legger dere ut annonse på tekst-tv når den er klar på gjengse medium?