kokkenrolv
Norbrygg-medlem
Alt. Eller ingenting.Og hva hadde dette med vår å gjøre?
Alt. Eller ingenting.Og hva hadde dette med vår å gjøre?
Skal jeg være "that guy" som påpeker at Simon ikke ser ut til å ha voldsomt mye peiling? Ikke at det trekker noe ned fra det han gjør, fint at han populær, jovial fyr og alt det der. Det er flere andre som også har populære youtube-kanale uten å være eksperter, som The Master of Hoppets og Greg's Beer Review. Men det blir en del svada når han forklarer ting, som "the fantastic Norwegian water", som om vannprofiler ikke varierer etter stil.
Artig at han løfter frem norske bryggerier, men det blir en slags kuriositet på linje med at Horst Tappert hadde hytte i Nordland.
Hilsen
Vemmelig Festbrems
Jeg tror kanskje du har kommet feil, dette er ikke Nettavisens kommentarfelt.Beklager at jeg spør Jeg er jo enig med meg selv, men det er andre ved min side som er uenige.
Å dra sååå laaaaangt påååå vooookaaalaaaan. Er det vanlig trønderdialekt? Jeg sier nei.
Jeg tror kanskje du har kommet feil, dette er ikke Nettavisens kommentarfelt.
Her inne driver vi vel ikke med å mobbe folks måte å snakke på, gjør vi vel?
Jeg tror det du henger deg opp i er den derre "eeh"-inga. Det er en greie som ikke har noe med dialekt å gjøre og er så vidt jeg veit ganske utbredt. Hadde kanskje passet bedre å ta opp fenomenet på en generell måte i språkstrid-tråden.Jeg mobber ingen og har respekt for dialekter, samt at jeg finner de interessante. Jeg lurte rett og slett på om dette var vanlig Trondheimsdialekt. (jeg skrev trønder, det ble feil).
Jeg tror det du henger deg opp i er den derre "eeh"-inga. Det er en greie som ikke har noe med dialekt å gjøre og er så vidt jeg veit ganske utbredt. Hadde kanskje passet bedre å ta opp fenomenet på en generell måte i språkstrid-tråden.
Jeg mobber ingen og har respekt for dialekter, samt at jeg finner de interessante. Jeg lurte rett og slett på om dette var vanlig Trondheimsdialekt. (jeg skrev trønder, det ble feil).
Ups... Jeg sender en haste-fax til EDB-avdelingen!Dukker ikke opp i iTunes