Det lurte jeg på og
Jørgen O Dommer Sentralstyre 18 Okt 2017 #42 Staro skrev: Men hvem tok ansvar for det obligatoriske bildet av korkene? Klikk for å utvide... Jeg har syndet - var utålmodig og rasket dem sammen og kastet dem. Skal ikke gjenta seg!
Staro skrev: Men hvem tok ansvar for det obligatoriske bildet av korkene? Klikk for å utvide... Jeg har syndet - var utålmodig og rasket dem sammen og kastet dem. Skal ikke gjenta seg!
Staro Norbrygg-medlem 18 Okt 2017 #43 Jørgen O skrev: Jeg har syndet - var utålmodig og rasket dem sammen og kastet dem. Skal ikke gjenta seg! Klikk for å utvide... Det er viktig å ikke være utålmodig når du synder
Jørgen O skrev: Jeg har syndet - var utålmodig og rasket dem sammen og kastet dem. Skal ikke gjenta seg! Klikk for å utvide... Det er viktig å ikke være utålmodig når du synder
Yerko 23 Okt 2017 #44 nå kjenner jeg at jeg savner å bo på Oppsal, Jeg som har så mange fulle fat #pappaliv #pendler
Staro Norbrygg-medlem 23 Okt 2017 #45 Yerko skrev: nå kjenner jeg at jeg savner å bo på Oppsal, Jeg som har så mange fulle fat #pappaliv #pendler Klikk for å utvide... Det var mulig for storOslo og melde seg på også. Vi hadde jo med bestyreren av Hadeland Badeland selveste @Finn Berger med oss... Sist redigert: 23 Okt 2017
Yerko skrev: nå kjenner jeg at jeg savner å bo på Oppsal, Jeg som har så mange fulle fat #pappaliv #pendler Klikk for å utvide... Det var mulig for storOslo og melde seg på også. Vi hadde jo med bestyreren av Hadeland Badeland selveste @Finn Berger med oss...
0666 BRYGGERI Norbrygg-medlem 29 Jan 2018 #46 Hei Er det planer om en ny samling av dette salget snart ? Har noen øl jeg har lyst til å dele og få tilbakemeldinger på ?
Hei Er det planer om en ny samling av dette salget snart ? Har noen øl jeg har lyst til å dele og få tilbakemeldinger på ?
Staro Norbrygg-medlem 29 Jan 2018 #47 Jepp, vi skal få sendt ut noen datoer snart. Vi ser for oss både smaking/deling og Usmakskurs.
Finn Berger Moderator 29 Jan 2018 #48 Staro skrev: Jepp, vi skal få sendt ut noen datoer snart. Vi ser for oss både smaking/deling og Usmakskurs. Klikk for å utvide... Regn med meg på begge - hvis det stadig er adgang for had'lenninger. Jeg trenger det usmakkurset. Har begynt å synes at et par av ølene mine er ganske gode.
Staro skrev: Jepp, vi skal få sendt ut noen datoer snart. Vi ser for oss både smaking/deling og Usmakskurs. Klikk for å utvide... Regn med meg på begge - hvis det stadig er adgang for had'lenninger. Jeg trenger det usmakkurset. Har begynt å synes at et par av ølene mine er ganske gode.
john petter Fylkesstyre 29 Jan 2018 #50 Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat.
Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat.
0666 BRYGGERI Norbrygg-medlem 29 Jan 2018 #51 john petter skrev: Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat. Klikk for å utvide... Jeg fikk beergun av svigermor til jul, Da snakker vi kul svigermor
john petter skrev: Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat. Klikk for å utvide... Jeg fikk beergun av svigermor til jul, Da snakker vi kul svigermor
john petter Fylkesstyre 29 Jan 2018 #52 Fredrik BeKo Beer skrev: Jeg fikk beergun av svigermor til jul, Da snakker vi kul svigermor Klikk for å utvide... Wow!! Men det forplikter... ;-)
Fredrik BeKo Beer skrev: Jeg fikk beergun av svigermor til jul, Da snakker vi kul svigermor Klikk for å utvide... Wow!! Men det forplikter... ;-)
Staro Norbrygg-medlem 29 Jan 2018 #53 john petter skrev: Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat. Klikk for å utvide... Du får lov å ta med fat også
john petter skrev: Jeg gleder meg til både deling/smaking og usmak! -Må forøvrig skaffe meg en beergun.... Har alt på fat. Klikk for å utvide... Du får lov å ta med fat også
Staro Norbrygg-medlem 29 Jan 2018 #54 Finn Berger skrev: Regn med meg på begge - hvis det stadig er adgang for had'lenninger. Jeg trenger det usmakkurset. Har begynt å synes at et par av ølene mine er ganske gode. Klikk for å utvide... Så hyggelig at du vil være med Finn. Klart vi skal klare å finne plass til deg også.
Finn Berger skrev: Regn med meg på begge - hvis det stadig er adgang for had'lenninger. Jeg trenger det usmakkurset. Har begynt å synes at et par av ølene mine er ganske gode. Klikk for å utvide... Så hyggelig at du vil være med Finn. Klart vi skal klare å finne plass til deg også.
john petter Fylkesstyre 29 Jan 2018 #55 Staro skrev: Du får lov å ta med fat også Klikk for å utvide... Hehe! Sist var det jo et fat med. Fikk to serveringer av det meget bra ølet. Neste gang skal jeg være litt mer beskjeden, men det er lett å si nå....
Staro skrev: Du får lov å ta med fat også Klikk for å utvide... Hehe! Sist var det jo et fat med. Fikk to serveringer av det meget bra ølet. Neste gang skal jeg være litt mer beskjeden, men det er lett å si nå....