Wish: Magnetrører under 350,-

67y2FQw.png

Etter litt surfing både her og der, kom jeg over denne. Tenkte bare dele den om noen er ute etter en billig variant for å prøve seg på gjærstartere. Inkludert frakt kommer denne akkurat under momsgrensen. Enkelte ganger gir de rabatter for å bruke mobilappen deres, så det kan også være noe å teste.
 
Husk å sjekke kursen tollen bruker. Det er den som gjelder, ikke sikkert den er lik den du får opp på selgers nettside. Man kan dermed komme over 350kr grensa og det blir kanskje ikke så billig lengre.
 
3000ml blir ofte en mye mindre cap med vørter+gjær.

Gjerne kom med tilbakemeldinger på den, den var billig.
 
Grei pris, men førprisen tror jeg er bløff.
Tror jeg du har helt rett i!

Husk å sjekke kursen tollen bruker. Det er den som gjelder, ikke sikkert den er lik den du får opp på selgers nettside. Man kan dermed komme over 350kr grensa og det blir kanskje ikke så billig lengre.
Godt tips! Men skulle du en gang bli sendt et krav om moms fra enten DHL eller lignende, der du har mottatt en faktura som viser til både pris og frakt er under 350, kan du sende motkrav til de, som da behandles hos Tollvesenet. Med den dokumentasjonen, kan du da få refundert moms fra Toll. Hadde en slik sak for en stund siden som gikk gjennom, men det tar selvfølgelig litt tid.. Jeg måtte likevel ut med momsen til DHL, men fikk den igjen fra Toll.
 
Sist redigert:
Jeg har en slik.
Har brukt den på 5L.
Regulering av turtallet er spenning. Ikke PWM, så turtallet kan variere noe etter temperaturen på elektronikken.
Var litt plaget med at rørepinne ble kastet av.
Nå står den med en 2L kolbe og fungerer utmerket.
Det er nok litt lenger avstand mellom pinnen og magnetene på 5L. Tykkere glass.
45ebac5cb9ca5295d2135336e5a9d1ec.jpg
f57d4b87b88eb9def655f6682b48b715.jpg
a156ec75643255aadffb384a325c37f6.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Bruker denne på 5 l kolbe, men tror ikke jeg har hatt mer en 3 l i. Funker fint.
 
Magnetrøreren kom i dag, selvfølgelig med engelsk stikk. Mener bestemt at jeg presiserte eu-kontakt.
Men ja ja, det er sikkert enklere å investere i adapter enn å få nytt stikk tilsendt av selger
 
Magnetrøreren kom i dag, selvfølgelig med engelsk stikk. Mener bestemt at jeg presiserte eu-kontakt.
Men ja ja, det er sikkert enklere å investere i adapter enn å få nytt stikk tilsendt av selger
Jeg fikk også engelsk stikk. Tok kontakt med selger og ba om å få tilsendt korrekt stikk. Fikk tilbud tilbud om GBP3 i kompensasjon.

Bare bytt stikket. Det trenger man ikke spesielle skills til. Jeg har klart det!
Hvordan byttet du stikket?
 
Um... aha vel, da så. Jeg forstod det som det var engelsk plugg, ikke en liten trafo-ting. Jeg har en hjemmemekket og en bryggselv rører, så jeg har den ikke.
 
Tilbake
Topp