Fellesbestilling av Malt ved Mjøsområdet.

Hei.

Har mulighet til å bestille Palle med malt fra Bergen. til følgende pris:

Har mulighet til å bestille hel palle med basemalt for:

137.5 ,- kr pr 25 kg sekk Pils malt
145,0 kr pr 25 kg sekk Pale Malt

http://www.castlemalting.com/

En palle er 40 sekker.

Frakt pr. palle er 1500,- til Lilleham,mer.

Inkl. MVA


Eks: 40 x 145,- = 5800 + 1500 = 7300 for en palle med Pale Malt.
Pris pr sekk inkl frakt/MVA: 182.5,- kr.


Er det noen som er interresert, kjenner noen som er interesert. Dette blir ganske rimelig,

Det er også mulig å blande en palle med pils og Pale malt.

Spesdialmalt skal ligge på ca 200,- pr sekk + frakt. Tror det varierer litt med type spesialmalt.

Hvis det skal blandes i en palle, F.eks basemalt + spesialmalt. koster det 200 ekstra for pallen.

Jeg bor på Lillehammer, men har litt begrenset lagringsmulighet for 40 sekker malt.

Hvis det er nok intereserte, sender vi en bestilling. Må være 40/80 etc.. sekker

Hel malt.
 
Blir det ikke billigere å kjøre til-fra Oslo enn 1500 kr i frakt? Med mindre folk er så travelt opptatt at det ikke går da.
 
Man kan sikkert hente selv fra Oslo, men da blir det 320 kr pr sekk i følge bryggselv sine priser.(Hvis det er bryggselv du tenker på) Så jeg tror 185.5 kr for en sekk inkl. frakt er noe billigere. Får fra Bergen
 
Hei.

Vi får se, jeg satser på ca 5-6 sekker, da har vi ca 8 sekker så langt. Min. er 40 sekker, så det er langt igjen.

De som ønsker å bestille, må oppgi:


Navn:
Type malt og antall:
Bosted:

Hvis det blir noe av, må malten hentes på Lillehammer, kort tid etter at den er motatt, da jeg ikke har så veldig med lagringsplass.
Felles betaling.

Det er 2 ukers leverings tid, og blir levert direkte fra

http://www.vikingmalt.com/?id=22


Ikke castle malt som jeg først feilaktig opplyste.

Dag
 
Bare et spørsmål fra en amatørbrygger i Brumunddal: Når dere får malten i sekker, er den ikke da uknust? Knuser dere malten selv?
 
Bare et spørsmål fra en amatørbrygger i Brumunddal: Når dere får malten i sekker, er den ikke da uknust? Knuser dere malten selv?
Bor man litt langt unna bryggesjappa er det helt klart det mest praktiske, malt holder seg mye bedre når den er hel, så da kan man kjøpe litt større mengder uten at den blir gammel. Billigere er det også
 
Da har jeg følgende antall sekker med malt som er bestillt med antall og bosted: (Inkl. meg)

12 pale malt
12 pils malt

Vi er litt over halv veis. Vi må ha minimum 40 sekker. Husk at dere også kan bestille spesialmalt.

Hvis vi får dekket opp til en full pall, settes penger først inn på "felleskonto" og blir betalt. Så blir maltet sendt direkte fra malteriet, og til lillehammer.

Grunnen til at man betaler først er at jeg kan ikke legge ut så mye på forhånd, og at jg kan risikere at jeg sitter igjen med flere sekker som kanskje ikke vil bli hentet. ;-)



Dag
 
Bestiller 1 sekk ekstra med hvetemalt hvis mulig da blir min total
2 sekker pale (Bestillt tidligere)
2 sekker pils (Bestillt tidligere)
1 sekk Hvetemalt
 
Tilbake
Topp