Hva fikk du i posten i dag?

e5bfad875c18da663395cf5aa13f6be9.jpg





Sent from my iPhone using Tapatalk
Du var ennå mer heldig enn meg, du har jo fått @Einar Michelsen i posten:p Hils han så mye fra både meg og fruen:D
 
Håper på utførlig produkterfaring spredd til oss som sitter og sikler etter slik bling!

Skal absolutt dele etterhvert. Er overraskende lite å finne av brukererfaringer på disse foreløpig, så skal bidra med det jeg kan. Foreløpig prøver jeg å tenke ut gode/enkle løsninger for trykksetting, O2 tilførsel, lukket overføring osv. Ikke mye erfaring med tri-clamp, overganger mm. Og så venter jeg på TSP for å få vasket av oljerester osv. fra produksjonen. Får nok ikke det før uken etter påske.

Blir hvertfall godt å endelig få temp kontroll på gjæringen :). Har slitt med det. Ikke plass til dedikert gjæringsskap.
 
O2 tilførsel er vel nærmest ordnet mtp at der følger med tri-clamp med luftestein! Trykksetting kan jo gjøres naturlig med gjær etc. Kjenner jeg er temmelig misunnelig!
 
Hva bruker du de til?
Brukes til Kinapumpen for sirkulering. Den kobles til connect boksen.
Også tenkt å brukes til en rører under kjøling av vørter. Kom på hvorfor jeg kjøpte en pakke til. De forrige som kom hadde veldig tynne ledninger. Håper disse er bedre.
 
Tilbake
Topp