Aasberg
Norbrygg-medlem
Du var ennå mer heldig enn meg, du har jo fått @Einar Michelsen i posten Hils han så mye fra både meg og fruen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du var ennå mer heldig enn meg, du har jo fått @Einar Michelsen i posten Hils han så mye fra både meg og fruen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kjøpt...Tusen takk
Ble kjøp her og ja ....Kjøpt...
Same! 4 år gammel barleywine. Artig artig! Samt to brukerdoser hopshot. «Første er gratis».
Ekstra hard asfalt på innlandet.Chasing the dragon?
Hva bruker du de til?Enda flere 12 volt hunn og hann kontakter.
Ja ja. Vis vedlegget 36049
Håper på utførlig produkterfaring spredd til oss som sitter og sikler etter slik bling!
Håper på utførlig produkterfaring spredd til oss som sitter og sikler etter slik bling!
Heldiggris! Du har fått flamsk rød! Den sitter fortsatt friskt i minnet etter PF...Vis vedlegget 35948 Vis vedlegget 35949
Same! 4 år gammel barleywine. Artig artig! Samt to brukerdoser hopshot. «Første er gratis».
Heldiggris! Du har fått flamsk rød! Den sitter fortsatt friskt i minnet etter PF...
Brukes til Kinapumpen for sirkulering. Den kobles til connect boksen.Hva bruker du de til?
Kort innpå, med disse kan du "velge litt på tykkelsen av ledning"Brukes til Kinapumpen for sirkulering. Den kobles til connect boksen.
Også tenkt å brukes til en rører under kjøling av vørter. Kom på hvorfor jeg kjøpte en pakke til. De forrige som kom hadde veldig tynne ledninger. Håper disse er bedre.