Samletråd for tilbud under Black Week 2018.

Dette er resultatet av at folk ikke handler lokalt. Men at folk ikke handler lokalt kan ha mange grunner forsåvidt.
 
Synd med nok en butikk som stenger, selv om Hamar ikke akkurat er lokalt for min del. Ser ut som det begynner å bli ganske utplukka også. Hadde håpa å score noen fat nå som jeg skal gå den veien.
 
Synd med nok en butikk som stenger, selv om Hamar ikke akkurat er lokalt for min del. Ser ut som det begynner å bli ganske utplukka også. Hadde håpa å score noen fat nå som jeg skal gå den veien.

Jeg var innom her om dagen, og da var det shitloads med brukte 18L-fat. Ikke noe tull med de. Enten så har de gått utrolig fort ellers så har du sett på "feil" type fat.
 
Det som er trist for min del er at jeg må legge brygginga på hylla en stund til jeg får råd til mølle og sekker. Har alltid bare dratt ned dit og plukket fra malthylla og så kvernet, uavhengig av åpningstider og så betalt i kassa.
 
Det som er trist for min del er at jeg må legge brygginga på hylla en stund til jeg får råd til mølle og sekker. Har alltid bare dratt ned dit og plukket fra malthylla og så kvernet, uavhengig av åpningstider og så betalt i kassa.
De har møller på salg, da.
 
Føkk, dette som skulle bli min malt,gjær og humle-pusher nå som jeg har kjøpt mølle og greier.
 
Ja, dette var særdeles skuffende, hva skjer med at "alle" samarbeider om like tilbud på Grainfather-produkter? Lukter prissamarbeid lang vei.
 

Similar threads

Tilbake
Topp