KegLand med ny can seamer

For å vende tilbake til temaet: BryggSelv sendte akkurat ut en melding om at seameren endelig er sendt fra produsent. Men at den neppe blir tilgjengelig før månedsskiftet juli/august.
 
Fra Bryggselv:
Boksemaskinen Cannular er dessverre forsinket fra leverandør. Maskinene sendes fra fabrikken denne uken, og vi har fått et nytt estimat for levering i midten av juli, men vi tror at månedsskiftet juli/august er et mer realistisk leveringsvindu.

Vi har blitt lovet de første maskinene leverandøren får inn, og vil sende ut maskinene så fort vi har de på lager.

Vi har gledet oss like mye som dere til Cannular kommer, og beklager ulempen dette medfører.

Mvh.
Alle oss i Bryggselv
 
Tråden er stengt for rydding: Pant og gjennvinning på hjemmebryggerbokser skal kildesorteres ut i egen tråd.

Tråden er åpnet igjen, som tre forskjellige tråder
  • Denne tråden.
  • En om kjøp og bruk av bokser.
  • En om gjenvinning og pant.
 
Sist redigert:
9aa92bf9a5922137f68feefeaf7d35df.jpg


[emoji41][emoji481]

Får se når jeg rekker å teste den, blir ikke i dag dessverre..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, stor strek i regningen.. men satse på de kommer med cdl etterhvert

ref hjemmesiden til kegland så er det ikke sikkert de kommer med en annen chuck. Cannular Compact Canning Machine - Bench-top Can Seamer
"KegLand Guarantees the cans that we stock will seam correctly with the Cannular Canning Machine.
If you choose to source cans from another supplier you may need a different die. We do not stock different dies for cans that we do not stock. "

http://www.kegland.com.au/media/pdf/KL05449 - 500ml Cannular.pdf


Snedig, jeg så jo at de satt og testet denne maskinen hos Brewshop for noen uker siden.
Det kan virke som det er andre som har testet maskinen med CDL lokk og dette har tydeligvis fungert.. Det kan virke som bryggselv kjøper både maskin og bokser inkl lokk fra kegland, mens brewshop selger bokser og lokk fra andre?
 
Fikk i hvert fall med 207 bokser (0,5 liter) med riktig lokk av BryggSelv, og ser at de skal selge samme type kolli for kr 799,-

Da klarer i hvert fall JEG meg, 3,9kr/boksen skal jeg kunne leve med, blir nok ikke så stort volum som går ut per boks her lell tipper jeg [emoji1][emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk i hvert fall med 207 bokser (0,5 liter) med riktig lokk av BryggSelv, og ser at de skal selge samme type kolli for kr 799,-

Da klarer i hvert fall JEG meg, 3,9kr/boksen skal jeg kunne leve med, blir nok ikke så stort volum som går ut per boks her lell tipper jeg [emoji1][emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk

759,- med Norbrygg rabatt = 3,67kr per boks ;)
 
Tilbake
Topp