Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

For de som skulle være interessert vinneroppskriften.
Og ølbrygging har tilbud på Cashmere og Huell Melon pluss en del andre, om noen skulle være fristet til å brygge.

Og ølbrygging har tilbud på Cashmere og Huell Melon pluss en del andre, om noen skulle være fristet til å brygge.

Hva er A-xl ?
Spør fordi jeg fant en liten pose malt kjøpt hos brewshop som er merket med det.
Aner ikke hva det er. Men nå er det håp om å oppklare mysteriet. :cool:

Pegas mottrykksfyller til 299,- er billig.

De har billige bokser også.

Jeg har en bøtte med magnesiumsulfat stående.
MgSO4. Kjøpt på Chemi-Teknik. Stoffet er i pulverform, ikke krystallinsk slik en kjøper på bryggebutikken. Antar det er samme greia.
Mye mer enn jeg noensinne vil bruke.

Hvis noen vil ha, kan de få. Jeg tar meg ikke bryet med å sende, så folk får stikke innom Holmlia. Eller jeg kan ta med på Norbryggsamlinger.

Send PM.

Helt ny og ubrukt til 60% av nypris må da være innafor?

G2 var en stor oppdatering. G3 er ikke veldig stor oppdatering etter hva jeg har sett av info, og jeg lever ihvertfall veldig godt med en G2 :)
Nja, 40% avslag er helt innafor, men det er jo noe man ser fra tid til annen i bryggebutikkene også på diverse bryggeutstyr. Og dessuten en G2, så prisen er helt ok, men ikke et røverkjøp.

Nja, 40% avslag er helt innafor, men det er jo noe man ser fra tid til annen i bryggebutikkene også på diverse bryggeutstyr. Og dessuten en G2, så prisen er helt ok, men ikke et røverkjøp.
Denne tråden handler om internettvarp. Opp til den enkelte å tolke om de syntes prisen er bra nok eller ikke :)

Prisen er ikke i henhold til definisjonen av røverkjøp, det kan jeg selvsagt være enig i: "kjøp til så lav pris som bare stjålne ting kan selges for"

Tilbake
Topp