JAMBO picobryggeri
Norbrygg-medlem
Og ølbrygging har tilbud på Cashmere og Huell Melon pluss en del andre, om noen skulle være fristet til å brygge.For de som skulle være interessert vinneroppskriften.
![]()
Hva er A-xl ?Og ølbrygging har tilbud på Cashmere og Huell Melon pluss en del andre, om noen skulle være fristet til å brygge.
![]()
Humle
Humlen tilfører bitterhet, smak og aroma til ølet. Det finnes en rekke ulike humletyper, og disse bidrar med bitterhet og har ulike smaker og aromaer.www.olbrygging.no
Hva er A-xl ?
Spør fordi jeg fant en liten pose malt kjøpt hos brewshop som er merket med det.
Aner ikke hva det er. Men nå er det håp om å oppklare mysteriet.![]()
Gir mye FAN, står det, så det er best å kutte ut gjærnæring - unntatt Servomyces og annet som bare itlfører sink - når en bruker det der. For mye FAN øker risikoen for fusel.![]()
BEST A-XL Malt 25kg (2,8-4,0 EBC) - Bestmalz
BEST A-XL Malt fra Bestmalz. 25kg sekk / hel pall. Kjøp hos Brewshop.no, rask levering.brewshop.no
Praktisk med de 5kg pakkene også, røyk på noen kg sjælBillig basemalt hos Ølbrygging nå. Sjekka Viking pils og pale. 76 for en 5 kg pakke.
1916 kr for 50 kg pils og 50 kg pale med frakt. Ække gæærnt det
Tja, er det egentlig så billig når gen 3 koster 2500,- ny?Dette syntes jeg var et kupp, hadde kjøpt den hvis jeg ikke hadde den allerede
![]()
Duofiller mono helt ny Gen 2 | FINN-torget
Ubrukt Til boks og flasking av øl til ølbryggingwww.finn.no
Helt ny og ubrukt til 60% av nypris må da være innafor?Tja, er det egentlig så billig når gen 3 koster 2500,- ny?
Nja, 40% avslag er helt innafor, men det er jo noe man ser fra tid til annen i bryggebutikkene også på diverse bryggeutstyr. Og dessuten en G2, så prisen er helt ok, men ikke et røverkjøp.Helt ny og ubrukt til 60% av nypris må da være innafor?
G2 var en stor oppdatering. G3 er ikke veldig stor oppdatering etter hva jeg har sett av info, og jeg lever ihvertfall veldig godt med en G2![]()
Står ikke noe om utløpsdato ?Dette må da være billig. Tilsvarer S04, AY3 altså Whitbread.
200,- for 500g tørrgjær.
![]()
Bond - English House Yeast - 500g tørrgjær - WHC Lab (Best før mai 2025)
Dehydrated Bond - 500g tørrgjær, lik S-04. Brewshop er norsk distributør for WHC Lab. Kjøp i vår nettbutikk.brewshop.no
Det står best før mai -25.Står ikke noe om utløpsdato ?
Denne tråden handler om internettvarp. Opp til den enkelte å tolke om de syntes prisen er bra nok eller ikkeNja, 40% avslag er helt innafor, men det er jo noe man ser fra tid til annen i bryggebutikkene også på diverse bryggeutstyr. Og dessuten en G2, så prisen er helt ok, men ikke et røverkjøp.