Hva er A-xl ?
Spør fordi jeg fant en liten pose malt kjøpt hos brewshop som er merket med det.
Aner ikke hva det er. Men nå er det håp om å oppklare mysteriet.
Hva er A-xl ?
Spør fordi jeg fant en liten pose malt kjøpt hos brewshop som er merket med det.
Aner ikke hva det er. Men nå er det håp om å oppklare mysteriet.
Gir mye FAN, står det, så det er best å kutte ut gjærnæring - unntatt Servomyces og annet som bare itlfører sink - når en bruker det der. For mye FAN øker risikoen for fusel.
190 stk. 0,5 liter ølflasker med patentkork/svingtopp selges kr. 10,- pr. stk. Ved kjøp av alle diskuteres prisen. 3 stk. brukte Corneliusfat kr 300,- pr. stk.
PEGAS Evolution® er en avansert mottryksfyller for PET flasker som brukes på bryggerier, øl utsalg, spesialbutikker, dagligvare og sports & event arenaer verden over.
Jeg har en bøtte med magnesiumsulfat stående.
MgSO4. Kjøpt på Chemi-Teknik. Stoffet er i pulverform, ikke krystallinsk slik en kjøper på bryggebutikken. Antar det er samme greia.
Mye mer enn jeg noensinne vil bruke.
Hvis noen vil ha, kan de få. Jeg tar meg ikke bryet med å sende, så folk får stikke innom Holmlia. Eller jeg kan ta med på Norbryggsamlinger.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.