Norbryggs typedefinisjoner - BeerXML

Konvertere til txt, så går det. Dette er ikke BeerXML, men noe internt rallemikk. Jeg vet mer om hvor filformatet kommer fra enn jeg vil innrømme.

Vedlegg

• norbrygg-xsl.txt
    47,2 KB · Sett: 0
  • 2025-12-01 norbrygg-xml.txt
    120,2 KB · Sett: 2
  • norbrygg-xsd.txt
    3,2 KB · Sett: 0
Vice versa, det er jo er vane for meg og. Ser absolutt problemet når man har en årrekke med akrivitet som skal flyttes over.
Jeg brukte Brewer’s friend før, det var ikke noe problem å eksportere alle bryggene jeg hadde der til en fil og importere i Brewfather, så det var easy peasy.

Vil tro det samme er mulig i BeerSmith.

Jeg brukte Brewer’s friend før, det var ikke noe problem å eksportere alle bryggene jeg hadde der til en fil og importere i Brewfather, så det var easy peasy.

Vil tro det samme er mulig i BeerSmith.
Helt sikkert, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Men det er garantert mulig.

Jeg gikk fra BeerSmith til Brewfather når BS tryna på pc for mange år siden. Trengte det lille dyttet den gang.
Jeg har programmert mine temperatur logger siden 2014, og det er ekstremt enkelt å logge direkte inn i BF. Det + funksjonalitet, moderne layout, jevnlige oppdateringer, pc+mob versjoner, deling av oppskrifter +++
Jeg er meget fornøyd med overgangen, men hadde trolig brukt BS litt lenger om den ikke hadde trynet
1779608492248.png

Jeg gikk fra BeerSmith til Brewfather når BS tryna på pc for mange år siden. Trengte det lille dyttet den gang.
Jeg har programmert mine temperatur logger siden 2014, og det er ekstremt enkelt å logge direkte inn i BF. Det + funksjonalitet, moderne layout, jevnlige oppdateringer, pc+mob versjoner, deling av oppskrifter +++
Jeg er meget fornøyd med overgangen, men hadde trolig brukt BS litt lenger om den ikke hadde trynet
Vis vedlegget 77950
Ja, hvis jeg likevel måtte starte fra bånn kunne jeg godt ha prøvd noe annet. Sånn det er nå blir jeg nok på beersmith så lenge jeg brygger.

Vis vedlegget 77950
Nå bruker ikke jeg noe sånt program, så jeg har mildt sagt lite greie på dette. Men sida jeg følger med på podcastene til Brad Smith, får jeg med meg at programmet stadig oppdateres, så det må jo ha skjedd mye med det sida du slutta å bruke det. Har du sett på de nyere versjonene?

Jeg spør av nysgjerrighet. Hvis Brewfather er så mye bedre, virker det rart at Beersmith overlever.

Nå bruker ikke jeg noe sånt program, så jeg har mildt sagt lite greie på dette. Men sida jeg følger med på podcastene til Brad Smith, får jeg med meg at programmet stadig oppdateres, så det må jo ha skjedd mye med det sida du slutta å bruke det. Har du sett på de nyere versjonene?

Jeg spør av nysgjerrighet. Hvis Brewfather er så mye bedre, virker det rart at Beersmith overlever.
Som Erik har jeg ingen behov for å teste noe annet når jeg er så fornøyd med det jeg har…
Det må være en grunn til at så mange av YouTuberne/ ølformidlerne har gått over til BF.
Men nei. Jeg har ikke fulgt med på BS. Sikkert noen her som bruker begge som kan si noe om det

Tilbake
Topp