Ai, her blir jeg nok svar skyldig. Jeg hadde for stor ID og for kort slange. Endte opp med tynnere slange og lengre. Hvor lang husker jeg ikke i farten (da jeg kjøpte X meter og kappet til).
Men det var nok ganske nærme det msevland skriver tenker jeg.
Har ikke kommet så langt enda. Jeg vil først få til tradisjonell Tsjekkisk tapping av Tsjekkisk øl. Primært Pilsner Urquell og Poutnik 12. Så vil jeg prøve meg på å lage Tsjekkisk pilsner øl, med utgangspunkt med ingredisenser jeg tar med meg fra Tsjekkia.
Har ikke kommet så langt enda. Jeg vil først få til tradisjonell Tsjekkisk tapping av Tsjekkisk øl. Primært Pilsner Urquell og Poutnik 12. Så vil jeg prøve meg på å lage Tsjekkisk pilsner øl, med utgangspunkt med ingredisenser jeg tar med meg fra Tsjekkia.
Takk for innspill. Jeg er en stor fan av Tsjekkisk pilsner øl og det er stor sett kun det jeg drikker. For å få til
rette smaken på f.ex Urquell så er jeg helt avhengig av å ha et tykt kremaktig skum. Det er her Lukr kranen kommer
inn i bildet.
Jeg har smakt en del pils fra veldig gode hjemmebryggere - og ikke noe av det har vært i nærheta av å smake som kommersiell pils. Jeg vil faktisk gå så langt som til å si at det dreier seg om to ulike øltyper.
Ikke dermed sagt at hjemmebrygga pils ikke kan være veldig god - men om målet er å brygge noe som kan passere som industripils, så veit jeg i alle fall ikke om noen som har klart å få til det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.