Jeg trur nok skummet er det minste problemet.
Jeg har smakt en del pils fra veldig gode hjemmebryggere - og ikke noe av det har vært i nærheta av å smake som kommersiell pils. Jeg vil faktisk gå så langt som til å si at det dreier seg om to ulike øltyper.
Ikke dermed sagt at hjemmebrygga pils ikke kan være veldig god - men om målet er å brygge noe som kan passere som industripils, så veit jeg i alle fall ikke om noen som har klart å få til det.
Men: Det er lov å prøve

.