Bryggselv: Gratis frakt til Stavanger!

På facebook i dag:

Glade hjemmebryggere i Stavanger området!

Bryggselv skal prøve ut en ordning som vil gi Stavanger bryggere gratis frakt på pakker fra Bryggselv.

En gang annenhver uke (kanskje hyppigere etterhvert) vil vi sende en pall med ordre til Hundvåg hvor dere selv kan hente de hos BerntS.

Dette forutsetter at vi får nok ordre til at det er lønnsomt for oss å sende pallen gratis, men tror det vil fungere fint. Den første pallen skal sendes tirsdag 26. Juni.

Hvis du vil ha din ordre med på pallen, så må du legge den inn og betale på nett. Du må også velge "Fellespall til Stavanger" som fraktmetode.

Denne pallen vil bli sendt uansett, men vi må ha et visst volum for at det skal lønne seg fremover, så spre det glade budskap!

Fantastisk service!!!  :skitbra:  :amen:
 
;D Håper dette vil vare! Ingen tvil om hvor innkjøp skal gjøres fremover. Skulle gjerne kjøpt inn på første sending, men blir borte i 3 uker nå :jaha: Får ta det når jeg kommer hjem
 
Samme her! Ville også bare bestilt inn til første sending, men må sette på bremsen til etter ferien!  :(
 
hehe og det kun 3 dager etter at 135kg ble mottatt.. jaja nå vet vi det til neste gang! :)
 
Jeg bestilte også i dag morres, 1 time etterpå kom det fb atte han hadde gratis frakt, jaja jeg skulle jo brygge før den tid så jeg måtte bare ha varene.
 
Dette tilbudet er skyhøyt over alle forventninger!  :yes:'

Nå slipper jeg å bestlle hele paller selv!  ;D

Fint å kun bestille det en trenger til neste brygg.
 
Tilbake
Topp