Skal prøve meg på en ipa ti helga og tenkte å følge oppskriften til nøgne ø. Problemet er at vin og bar er utsolgt for cascade 6.5%. Noen tips om annen humle som kan gjøre susen istedenfor?
Nøgne Ø varierer vel litt på hvilke humler de bruker i IPAen sin. Jeg smakte den senest på DN sin ølsmaking i Oslo,og da er jeg ganske sikker på at det var brukt en del nelson sauvin i den.
Nøgne Ø varierer vel litt på hvilke humler de bruker i IPAen sin. Jeg smakte den senest på DN sin ølsmaking i Oslo,og da er jeg ganske sikker på at det var brukt en del nelson sauvin i den.
jeg har en IPA på fat nå, hvor jeg utelukkende har brukt Nelson.
en kompis lurte på om jeg hadde hatt eucalyptus i... Den er veldig fremtredende, men god. Flere har bedt meg lage ei tønne til dem av dette brygget, men man selger jo ikke barna sine i neste runde(imorgen) skal jeg bruke shitloads av cascade, med noen dryss slowenian golding.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.