Gahr skrev:En stor takk til Torvald for hans gode ideer (og for at de er så lette å stjele)!
Maarten skrev:beklager hvis det har blitt nevnt, men 14 sider er mange...
hvilket bord er det som står under HLTen og MTen der?
gustavf skrev:Jeg vil si «god mølle», ikke «meget god mølle». Den er ganske vrien å justere, ettersom man ikke uten videre kommer til mellom valsene med trakta montert og for å montere trakta må man ta ut låseskruene til valsene. I tillegg er den rimelig tung å drive.
Maarten skrev:hva mener du med 'man kommer ikke til mellom valsene med trakta montert?
gustavf skrev:Maarten skrev:hva mener du med 'man kommer ikke til mellom valsene med trakta montert?
Du får ikke inn en bladsøker (i hvert fall ikke min) mellom de to valsene man justerer avstanden mellom når «skjørtet» på trakta er montert.
Ole Mørkved skrev:jeg har større problemer i livet enn at jeg må løsne på noen få skruer for å stille mølla altså. Jeg synes det er helt ok, noe må man da ha å holde på med også. Jeg synes den er meget god, men nå kom jeg fra å knuse malten med en morter også da, og det tok tre timer ca...
neslekkim skrev:Når du kjører drill, og glemmer at den kjører på "hammer" så løsner alt av skruer og den justerer seg om på notime..
protto skrev:neslekkim skrev:Når du kjører drill, og glemmer at den kjører på "hammer" så løsner alt av skruer og den justerer seg om på notime..
Du får jo eit hint når: RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!