RuneS skrev:Pent skum :skitbra:
Er du fornøyd med 809-pumpen? Jeg har en på vei fra andre siden av dammen og klarer nesten ikke vente..
Bjarte H skrev:Bruker du bare 1/2 tab Protafloc? Funker det ok? Liker at du har vakthund på humlen forresten
RuneS skrev:Pent skum :skitbra:
Er du fornøyd med 809-pumpen? Jeg har en på vei fra andre siden av dammen og klarer nesten ikke vente..
Gahr skrev:Bjarte H skrev:Bruker du bare 1/2 tab Protafloc? Funker det ok? Liker at du har vakthund på humlen forresten
Har fått masse tynn trub-suppe når jeg har brukt en hel tablett. Med en halv ble trubet mye tettere pakket. Langt mindre bunnfall i gjæringsdunken i dag i forhold til når jeg har brukt en halv tablett.
Bjarte H skrev:Gahr skrev:Bjarte H skrev:Bruker du bare 1/2 tab Protafloc? Funker det ok? Liker at du har vakthund på humlen forresten
Har fått masse tynn trub-suppe når jeg har brukt en hel tablett. Med en halv ble trubet mye tettere pakket. Langt mindre bunnfall i gjæringsdunken i dag i forhold til når jeg har brukt en halv tablett.
Oi, det var interessant! Regner med at du mente hel tablett i den siste setningen
Gahr skrev:RuneS skrev:Pent skum :skitbra:
Ingenting å utsette på pumpa. Veldig godt fornøyd med kjøpet.
Gahr skrev:Det er egentlig en thermowell fra MoreBeer, men sonden fra UT-200-en passer ikke inni selve røret, så jeg har festet den på utsiden. Trer den bare gjennom hullet i gummiproppen. Thermowellen er en grei "pinne" som får sonden til å stå på rett plass.
Torvald skrev:Korleis gikk forresten kjølinga det med ny kjøler? Og kom kjøleren i den fasongen eller har du forma den litt sjølv?
Dag skrev:Hvordan er erfaringene med thermowell'en? Dytter du bare proben nedi? I så fall, blir det riktig temperatur på proben, eller er det noen form for temperaturledende pasta nedi eller noe sånt?