Bjarte H
Dommer
Du må poste en gang til hvis du vil ta ledelsen fra EduardGahr skrev:Jeg måtte bare legge inn en post til. Nr. 3600...
Du må poste en gang til hvis du vil ta ledelsen fra EduardGahr skrev:Jeg måtte bare legge inn en post til. Nr. 3600...
Bjarte H skrev:Du må poste en gang til hvis du vil ta ledelsen fra EduardGahr skrev:Jeg måtte bare legge inn en post til. Nr. 3600...
ErlendT skrev:Gaffa = geekbling
Odland skrev:Du traff godt med liggeunderlaget. Skrudde du ut kran, termometer o.l.?
Odland skrev:Arch so. Typisk minstemenner å ødelegge fars bryggedag Da er det duket for Briotog og ikke Blingman?
Gahr skrev:Ang. trubkone, så har jeg fått fin samling av humlegørra med whirlpooling med den gamle kjøleren også. Det er kaldtrubet som alltid er det største problemet, det pakker ikke hardt nok ned. Jobber med å finne på noe lurt der.
Bjarte H skrev:Gahr skrev:Ang. trubkone, så har jeg fått fin samling av humlegørra med whirlpooling med den gamle kjøleren også. Det er kaldtrubet som alltid er det største problemet, det pakker ikke hardt nok ned. Jobber med å finne på noe lurt der.
Har du testet ut melkesyre? Magnumhansen skrev noe om at det gav god effekt på trub en gang. Jeg har ikke prøvd det ut selv enda, men så har jeg ingen god whirlpool heller..
Gahr skrev:Har ikke testet, men det må nok prøves. Lars har gjort tester med fosforsyre (Sterkrens), og det har man jo selvsagt i hus, så det er ikke umulig. Var poenget å senke pH til under 5,2,eller var det en annen verdi?
Gahr skrev:Jeg har også isolert Boilermakeren (den ser ganske deblingifisert ut i forholdt til uten isolasjon, gitt!), og håper det gjør det enda enklere å holde jevn temp.
Gahr skrev:Jeg har en solid mengde alu.-tape på lur, så jeg bytter til det om gaffaen svikter. Er det altså en løgn da, at gaffatape holder universet sammen??
Sent from my HTC Desire using Tapatalk