StoreMy skrev:men hva skal vørteren bli når den blir stor?
beklager gahr, og vet du ikke er den med mest teknisk bakgrunn, men bryggeriet ser ut som spaghetti cornerGahr skrev:Så var det endelig bryggedag igjen på kjøkkenet.
Utstyret ferdig rigget:
De-blingifisert Blichmann er klar for aksjon:
Meskingen har startet:
magne1972 skrev:beklager gahr, og vet du ikke er den med mest teknisk bakgrunn, men bryggeriet ser ut som spaghetti corner
ikke for å klage, og fungerer gjør det nok, men blingfaktoren begrenses av.... spaghetti..
Bernts skrev:Det er ikke så farlig om oppsettet ser ut som spagetti, så lenge det lages Norges beste spagetti på det .
BaardS skrev:Imponerende oppsett!
Jeg vet du har brygget på mange "systemer", og antar at dette er "Det Ultimate" (so far) ?
Lurer litt på en ting; hvor mye tid tar det å rengjøre dette oppsettet?
Er fremdeles imponert, og gjør meg en tjeneste å gi min hilsen til din kone Rutine!Gahr skrev:Rutine ruler.
magne1972 skrev:beklager gahr, og vet du ikke er den med mest teknisk bakgrunn, men bryggeriet ser ut som spaghetti cornerGahr skrev:Så var det endelig bryggedag igjen på kjøkkenet.
Utstyret ferdig rigget:
De-blingifisert Blichmann er klar for aksjon:
Meskingen har startet:
ikke for å klage, og fungerer gjør det nok, men blingfaktoren begrenses av.... spaghetti..
Odland skrev:Blingfaktor har null og niks å si. Ølets kvalitet taler for seg selv. Bryggeriet skal være brukervennlig og allsidig.
Når det gjelder bling faktor er vi enig. Resultatet gir svaret . Enten man er en novise eller "en gammel vis mann på toppen av et ekstremt høyt fjell" kan man klare å lage et godt øl. Hvilket bryggeri/system man velger må jo være opp til den enkelte, eller?Odland skrev:Blingfaktor har null og niks å si. Ølets kvalitet taler for seg selv. Bryggeriet skal være brukervennlig og allsidig.