Bakke Brygg AS - Ny hjemmebryggerbutikk i Trondheim

tobiasjk

Norbrygg-medlem
Heisann!

Jeg har med dette gleden av å bekrefte spekulasjonene i denne tråden at det kommer en hjemmebryggerbutikk i Trondheim rett over nyttår. Sjappa er et selvstendig AS, og lyder det klingende navnet Bakke Brygg. Her kan hjemmebryggere få kjøpt over disk det aller meste av det som trengs for å brygge sitt eget øl. Vi kommer til å satse friskt med bra utvalg på råvarer og ingredienser, samt det aller nødvendigste av utstyr (speidel, blichmann-kjeler, corneliusfat, etc)... Det kommer til å stå meget kunnskapsrike folk i butikken som kan bidra med tips og råd til både nybegynnere og erfarne bryggere. I tillegg har vi planer om å tilby kurs, workshops, utleie av utstyr, etc etc.

Vi satser på åpning lørdag 5. januar, med heidundrende åpningsarrangement. Mer info kommer nærmere jul, og dere kan følge oss både på Fjesboka, Twitter, og websida vår.

:biersmile:

Mvh,
Tobias Johan Karlsen
Daglig leder, Bakke Brygg AS
 
Endlig kommer det en skikkelig butikk til Trondheim! Dette blir bra! :D  :biersmile: Da slipper jeg å vente dagesvis på å få bestilling fra nettet, om jeg feks har glemt å kjøpe noe humle eller lignende! Bra jobbet  :biersmile:
 
Fantastisk bra tiltak! :clap:

Dette gjør det mulig for oss med begrenset lagringsplass å brygge på sparket, noe jeg virkelig har savnet! Gleder meg som et barn (som liker øl)!
 
Haha, er ikke det obligatorisk?

Har aldri helt forstått hvorfor de som ofte selger bryggeprodukter på si må være de mest shady menneskene i hele nato...
 
Tilbake
Topp